Musty Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 da har jeg bestemt meg, jeg kommer, sammen med en kompis som kjører... satser på hw.no rekka vi også da.. Hvordan er det med parkering forresten? Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Noen som vet når det kan lønne å være på hamar på dagen det åpner? Når åpner de dørene? Hadde tenkt å bestille armbånd. eDIT: Skriveleif. Endret 7. desember 2004 av seroxat Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Finner jeg en måte å komme meg dit på så må jeg vel opp Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kan nok oppdatere meg med "+ kamerater" delen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Finner jeg en måte å komme meg dit på så må jeg vel opp Hvor bor du egentlig? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Finner jeg en måte å komme meg dit på så må jeg vel opp Kommer til å komme ned og hente deg viss ikke Neida, men det går alltids et tog. Og fra togstasjonen kan jeg hente deg Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Finner jeg en måte å komme meg dit på så må jeg vel opp Hvor bor du egentlig? Utifra det som står i profilen tipper jeg... Oslo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Skal ta toget selv, satser på at noen vi kjenner kan hente oss, hvis ikke får meg og bjaa gå. Er litt slappere å ta tog enn å bli kjørt. EDIT: Dingot0m, profil er slitsomt. Endret 7. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 det er da ikke så langt til vikingskipet fra togstasjonen. toglinja er vel 50-100 meter unna Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvis jeg kommer, så sitter jeg på HW rekka! men hvordan vet dere at "vi" kommer på samme rekke? :S kansje noen andre kjøper en plass midt imellom..? uansett, så vil jeg gjerne være med på hw rekka, hvis jeg kan komme. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 det er da ikke så langt til vikingskipet fra togstasjonen.toglinja er vel 50-100 meter unna legg til 1-3 kilometer du. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 det er da ikke så langt til vikingskipet fra togstasjonen.toglinja er vel 50-100 meter unna legg til 1-3 kilometer du. fra tog stasjonen ja. men jeg mener å huske at toglinja går forbi ganske nær vikingskipet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hva nytter det at toglinjen går forbi når toget ikke stopper der? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kan jo kaste av pc-tingene, så slipper man å gå så langt med dem. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 men hvordan vet dere at "vi" kommer på samme rekke? :S Alle som melder seg på rekka til Xell eller Blib, setter xell eller Blib som seater etter du har kjøpt billett... Når seating har begynt, så plasserer Xell eller Blib oss ettersom hvordan vi vil sitte. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vi vil sitte på hw-rekka "Vi" er: citric, Equerm, ReWinD, Memix og KO. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Da kan føre opp meg og en kamerat Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Du å føre opp meg + 1 kamerat også Dvs: HellslayeR og Unicorn Endret 8. desember 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg kommer kanskje med en del kamerater. P.S dere bør forklare i første post hva vi skal gjøre for å sitte på samme rekke. Det er ikke alle (inkludert meg) som vet hvordan dette fungerer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen som har tenkt noe mer på t-skjprter? Har vi lov til å bruke hardware.no logoen, eller må man bruke hw,no@undernett elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå