Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Dæven døtte så mange vi blir! Hvis noen har lyst til å sitte ute på kanten i stedenfor i midten, kan de godt bytte med meg (André Kristoffer Dahl), Mathias Fredriksen og Per Øivind Mikaelsen. Hva er egentlig forskjellen på "hardware.no" og "#HW.no"? Edit: Kan du flytte meg slik at jeg sitter mellom Per Øivind og Mathias (rekke 2, plass nummer 4-6)? Endret 15. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) ----- Endret 3. januar 2009 av richardchristy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (må poste her, mailen din som jeg fikk oppgitt funket ikke?([email protected])? [email protected] Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 oppdatert. Gjorde en endring til da jeg oppdaget at jeg ikke helt hdde overholdt nest siste ønske (beklager Blib) hardware.no er forumfolk. #hw.no er en irc-kanal (altså folk fra denne som gjerne vil sitt ei nærheten av hverandre. Dersom jeg har oversett noen i denne "sorteringen" så si i fra. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Mathias Fredriksen og Per Øivind Mikaelsen er ikke forumfolk, de er kun venner av en som er mye på HW, nemlig meg. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Da har du fått mail.. Hva er det du vil ha? PTN-nr eller billett-nr? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Da har du fått mail.. Hva er det du vil ha? PTN-nr eller billett-nr? Svarer litt mer for Helene jeg. Billettnummer. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) peace.. alt er sendt til deg Helene! (*SENSUUUUR*) Endret 15. februar 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) *Tatt vekk, av gode grunner* Endret 15. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) @kd: ok. Som du er er det meste biltt "forum"-folk. Skal skille ut med "annet" etterhvert som jeg får sånne tilbakemeldinger edit: oppdatering Endret 15. februar 2005 av Xell Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hoi! Kan du plassere meg (Iver Dihle Skjervum), og Magnus Haug ved siden av hverandre? Takk Når er forresten siste frist for bestilling av t-skjorter? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 heyhey! flotte plasser Noen som kan fortelle meg hvem Per Magne Østli Engetrøen er? nick? forresten, satrucci..du sitter ved siden av kompisen min Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 denne hadde glippi. Ting går litt fort innimellom vettø. Beklager. Fikset nå Skal sende en PM til Techpoint nå angående tskjorter. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Sendte PM til deg Xell.. Er noen justeringer som må gjøres Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Xell, jeg har sendt deg mail! ([email protected]) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) forresten, satrucci..du sitter ved siden av kompisen min Wut? Då er det noko feil her. *Sende PM til Xell* Endret 15. februar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Nydlig Xell akkurat som jeg sa i mailen, gleder meg sykt nå til 23 mars Edit: er det foresten forsatt mulig å få bestilt hw tskjorta? hadde helt glemt det... Endret 15. februar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) denne hadde glippi. Ting går litt fort innimellom vettø. Beklager. Fikset nå Skal sende en PM til Techpoint nå angående tskjorter. Takker Fy flate; detta blir bra! Endret 15. februar 2005 av _Furien_ Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Da er det gjort enda noen små endringer. dersom det er noe dere har sagt fra om som ikke blir endret på flere opdateringer så si i fra igjenn. Det kommer mange meldinger på en gang og jeg gjør så godt jeg kan å få med alle, men noen ganger går det littt fort i svingene. Edit: Techpoint sier de trenger 14 dager på trykking av skjortene så jeg antar at vi kan si 4. mars som frist (så har man slingringsmon). Men det var mange som hadde bestilt alt så det kan hende de starter trykkingen før. Tilsending av skjortene skulle komme på 22kr ikke 107 som det står på webshoppen. Endret 15. februar 2005 av Xell Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har tydeligvis ikke fått med meg alt som jeg burde få med meg Jeg er "owner" av 5 billetter, en til meg og 4 til noen kompiser av meg, alle vil sitte hw rekka men så til spørsmålet. Må jeg sette xell som seater for alle 5, eller bare meg selv, og må alle sammen sende mail til xell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå