Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, så kan jeg velge Xelll som seater for meg ok kammeratene mine, også sender jeg en mail etter på om det?

Det var sånn man skulle gjøre det? :)

Edit: ja det er svart på før i tråden, men vil bare ha bekreftelsen til en eller annen, sånn at jeg er 110% sikker på at jeg gjør riktig :p

Er vist seint ut ser jeg, seater valget opna jo for noen dager siden nå, hehe men regner med at det forsatt er god plass på hw rekka? :roll:

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

ja det er bare å sette meg som seater og sende mail. Hadde satt veldig pris på om de som satte meg som seater fra nå og utover også tar med billettnummer så jeg lettere finner billettene blandt de andre snart 100 som ligger der. Jeg har allerede begynt å lage en oversikt som jeg kommer til å legge ut i kveld så nye billetter må jeg få lagt til i skjemaet.

Lenke til kommentar

Vel, den som overtar får fikse automatikken ;) Men det skal sies at det er mye som skla teas hensyn til i den automatikken. Jeg kan godt bidra med tips under utviklingen, men det er utvilsomt ikke hensiktsmessig å gjøre dette manuelt når vi går fra 30 til 100 deltagere

Lenke til kommentar

nei det er ikke nødvendig for de som har satt seater før i går. Men de som kommer til nå som sender meg mail må jeg finne i lista og få dem inn i oversikten min. Da er det mye lettere å finne dem dersom jeg har billettnummer siden lista med billettene er sortert etter nummer på PTn kontoen.

Når jeg har laget første utkast skal jeg gå gjennom og sjekke at alle på PTN kontoen har blitt plassert. Jeg kommer til å legge ut en oversikt i kveld og da er det viktig at dere skjekker at dere er plassert. Dersom det er billetter på kontoen min som jeg ikke får med i oversikten vil jeg ende opp med ureserverte billetter når jeg har plassert "alle". Disse ureserverte kommmer til å bli plassert på den siste rekka som vi ikke fyller helt opp.

Lenke til kommentar

Har nå valgt deg som seater Xell, mail med info kommer snart.

Men hva er Seat?

Er det det du velger for oss? for det står"Warning: No reservation!"

Og billet nummere er Ticket number? :p

Edit: Og å gi ut billet nummere er det så veldig lurt? skal man ikke holde det hemlig?

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Men hva er Seat?

Edit: Og å gi ut billet nummere er det så veldig lurt? skal man ikke holde det hemlig?

trur vi lukter uglene under mosen om xell sitter på tg med 100plasser for seg selv

og vi andre står ute og slipper ikke inn.

Men om hun selger dem til 100 andre kan det jo gå.

Lenke til kommentar

Neh, tror nok ikke Xell ville gjort noe sånt, men selv om det så har jeg ikke lyst til å sende å gårde ticket nummerene mine.

Har nå sendt deg Mail Xell, og vis du så absolutt trenger ticket nummerene, så får du si ifra, selv om jeg ikke bare har lyst til å gi ut dem uten vidre.

Lenke til kommentar

Men hva er Seat?

trur vi lukter uglene under mosen om xell sitter på tg med 100plasser for seg selv

og vi andre står ute og slipper ikke inn.

Men om hun selger dem til 100 andre kan det jo gå.

Xell kan BARE bestemme hvor dere skal sitte hvis dere setter han som seater...

setter dere han som user kan han komme seg inn på deres bilett, og dere kommer ikke inn

Lenke til kommentar

en seater kan bare plassere billetten din på seatmapet, og du kan når du vil endre plassen din selv, selv om en annen person er ført opp som seater. dessuten, kan du endre seater når du vil.

så det er ikke skadelig å sette Xell som seater, hun(ja ikke han, aklla) kan ikke gjøre noe mer enn å plassere deg på mapet.

Lenke til kommentar

for å oppklare. Når du setter meg som seater får jeg kun tilgang til å reservere plasser for dere. Jeg kan ikke selge billettene og endre user osv. owner av billetten har uansett fortsatt full kontroll.

ToxicMan: jeg har uansett tilgnag til ticket nummeret ditt siden du har satt meg som seater. I det du setter meg som seater dukker billetten opp på kontoen mmin på PTN. Der er billettene sortert etter billettnummer. Problemet er at den ligger midt i mellom 100 andre som jeg allerede har hentet ut infoen for å "sortere" plasseringene. Siden billettene er sortert etter nummer er det mye lettere å finne nye billetter når jeg vet hvilket billettnummer jeg leter etter. Dersom jeg ikke får med alle billettene på kontoen min i denne før-planleggningen kommer det til å ligge en del billetter igjenn med "warning: no seat" etter at jeg har passert alle jeg har på oversikten min. Disse kommer jeg da til å plassere på den rekka som vi ikke fyller opp. Det er ikke så krise, men det er mye bedre at jeg får med alle fra starten. Vi kommer til å sitte på 4 forskjellige rader (2 og 2 rygg-i-rygg) og den fjerde blir altså ikke full. Muligens kommer jeg til å fordele på rad 3 og 4 slik at alle har et hw.no-menneske "bak" seg. Det får dere eventuelt se i kveld.

Som dere skjønner er det mange som skal plasseres så flyttinger etter fredag kveld gjøres kun untaksvis.

Lenke til kommentar

toxicman: neida, det funket greit. er bare letter å scrolle ned til rett nummer. Problemene opstår når mange sender meg en mail med en haug med nick og ikke tenker på at kammeratene kanskje ikke har samme nick på PTN.

Her er første utkast.

Ta en titt go gi meg tilbakespill på hva som er blitt feil eller personer som mangler. Spesielt de som har kammerater i gruppa som mangler billettnummer. Dette er personer jeg ikke har klart å identifisere i lista mi. Kanskje står personen et annet sted, eller så har han/hun ikke satt meg som seater.

Jeg har lagt på et buffer på hver side av alle rekkene. Dette er fordi av erfaring er det ingen som har lyst til å sitte på enden. Det er heller ikke så kult å sitte på enden siden det er mye "trafikk" her. Også er det en en stund før grupper under 5 kan registrere så da har vi litt tid før disse fylles opp dersom vi har noen etternølere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...