diversity Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hva er mailen til Xell? jeg fikk mailer daemon [email protected].. sendte til profilmailen hennes.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 3: når du (og eventuelt dine kammerater) har satt meg som seater sender du en mail til [email protected]. Ikke PM, ikke melding her i tråden. Grunnen til at jeg vil ha alt på mail er at da får jeg samlet all infoen ett sted. Det blir mye etter hvert og det kan bli ganske kaotisk. Mailen må inneholde navnene slik de er registrert på PTN. quoter xell sin egen quote på side 29 jeg.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hehe.. fant det ut etter en stund.. men orket ikke lese gjennom alle sidene igjen for å finne mailen... Men nå er iallefall mailen sendt Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Salget av t-skjortene er flyttet til GGshop.no De av dere som har sendt tilstrekkelig informasjon pr mail trenger ikke bestille på nytt Hva er tilstrekkelig informasjon? Jeg har fått stilstrekkelig nå, så da holder jo det regner jeg med Vi har fått inn noen bestillinger, og venter på flere Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det er vel ikke mulig å oppdrive flere billetter nå vel? Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Datanerder, er ikke det dere blir kalt da? 24 timer foran skjermen, i en annen verden, med et annet språk (1337). pwned.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 24 timer? TG varer fra onsdag til lørdag.. det blir 5 dager i strekk det.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 24 timer? TG varer fra onsdag til lørdag.. det blir 5 dager i strekk det.. Onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Det er vel bare 4? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Deler av søndag også vel Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 fra onsdag til søndag er riktig ja. tidlig på onsdag (9-10 tiden) til formiddagen søndag (11-12 tiden) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Stilig! En dag mer enn jeg trodde! *glede seg* Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 det blir akkurat så vidt over 4 døgn i hallen... litt mer hvis man regner med kjørign og kø Lenke til kommentar
NightMeister Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva er mailen din Xell. jeg noen kammerater skal melde oss på i #HW rekka å vill sitte ved siden av hverandre å skulle kanskje ha mailet deg. Så det hadde vært fint om du kunne svare litt fort!! Takkor Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva er mailen din Xell? Se på forrige side i denne tråden! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva er mailen din Xell. jeg noen kammerater skal melde oss på i #HW rekka å vill sitteved siden av hverandre å skulle kanskje ha mailet deg. Så det hadde vært fint om du kunne svare litt fort!! Takkor Svarer for Helene jeg! [email protected] er mailen hennes. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Sletta ei lita avsporing. Moderator jankee Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 har et lite spørsmål... fult mulig at det har blitt såørt om flere ganger allerede, men jeg orker ikke å leite igjennom 46 sider Er det noen som har noen som helst ide om hvor hw-rekka ca skal ligge på tg? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 på min konto står det 5 biletter,alle bilettene uten om en har en bruker men på den sjette linjen står det Type PTN card by mail - Pick new user Hvem skal ha navnet sitt på den?jeg ? Da skal jeg ha navnet mitt på en av de 5 bilettene og på PTN kortet? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvis det er du som skal ha billetten din på PTN kort velger du deg selv Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvis du har bestilt PTN kort som skal sendes hjem til deg før tg må vel navnet ditt stå på dette. Men denne "5te billetten" er vel strengt talt ingen billett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå