Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

T-skjorte tråden er sikkert både her og der, men nevner det nå..

Dere som reiser til TG og ønsker en HW.no t-skjorte så er dette mulig å få til..

Her snakker vi om T-skjorter med trykk av HØY kvalitet som sannsynligvis vil vare i mange år. Det er kun trykk på ryggen.

Trykket som vant hw.no's konkurranse (eksos) vil bli benyttet.

Prisen er satt til 150kr og er du interessert kan du sende en mail på [email protected]

Prisen forutsetter at det trykkes og selges minst 50 t-skjorter, men det trykkes også mer på forespørsel.

T-skjorte farge: Sort

Størrelse: S-M-L-XL-XXL (Valgfri)

Trykkstørrelse på rygg, A4 til A3 på høykant.

Dette er forespurt av Xell

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar
Det er kun trykk på ryggen.

Sikker på det? Trodde brukernavnet skulle være trykket på fremsiden jeg... :ermm:

Ja,

Jeg har sendt en PM til Xell ang trykk foran.

Men slik vi har sett det til nå har det vært for tidskrevende og dyrt til å gjøre dette.

Vi snakker ikke om strykejernstrykking her slik det har vært før såvidt jeg har forstått.

Men det er jo helt klart mulig å trykke med brukernavn foran, med strykejernsteknikk.

tror ingen her er intr. i å betale hva det koster å trykke brukernavnet foran i samme kvalitet som ryggtrykket.

Lenke til kommentar
tror ingen her er intr. i å betale hva det koster å trykke brukernavnet foran i samme kvalitet som ryggtrykket.

Jeg er! :D

Hadde vært kjempekult det da, slik at alle kunne sett hvem han fjompenissen egentlig er... :p Men da måtte alle andre også hatt det!

Lenke til kommentar

Folkens dere er gale. Mange har vært utrolig raske og det er kjempeflott. Jeg har akkurat nå 57(!!!) biletter på kontoen min på PTN. Regner med at selve seatingen ikke starter på noen uker enda så det er litt tid på å stokke kabalen og flere kan komme til (faktisk så er det mulig å melde seg på helt til alle plassene rundt oss er fylt opp. Jeg kommer til å legge ut en oversikt over hvor folk blir sitende i forhold til hverandre, og det er en oversikt som er i konstant endring helt til seatinga starter. Etter det vil jeg helst slippe å endre så mye.

Når det gjelder t-skjorter så ser jeg at Techpoint allerede har informert. 150kr for tskjorte med kvalitets-trykk (adskillig bedre enn de 2 siste årene som vi har hatt stryketrykk). Når det gjelder nick på brystet så er dette en konsekvens av å bruke trykker og ikke selvstryking. Trykkeren bruker en trykkefilm for forskjellige farger og denne filmen er dyr å produsere. Tenk dere da å produsere en ny film for hvert nick på brystet. Det blir dyrt. Nå er det allikevel en liten mulighet for at vi kan ordne dette med stryketrykk på brystet for noen ekstra kroner dersom det er noen som veldig gjerne vil det. Nå er det litt uvist hvordan ting blir med tskjortene (bestilling, betaling, leveranse) men det finner vi ganske fort ut av fremmover nå. Mer info kommer altså etterhvert. Foreløpig er altså fremgangen; send mail til Techpoint som han sa (han nevnte noe om en online bestilling i PM, vi får se hva det blir). Blir det 50 eller fler setter de i gang. De som har meldt forhåndsinteresse til meg må også sende en mail til techpiont. En del av de var jo basert å "så sant den ikke blir for dyr" så jeg vil ikke sende den lista til techpoint. Bedre at de enkelte bekrefter selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...