Equerm Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er i alle tilfeller ikke aktuelt å gjøre det på "gamlemåten" Hva er egentlig gamlemåten? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Fatter godt at dem ikke vil svare, 5k personer som vil alt skal være oppe "idag!!!" og alle sender mail, er jo selvsagt at dem ikke kan bruke tid på å svare absolutt alle som sender epost... Kanskje de burde fikse ting med en gang da, de burde vite hvordan det er nå, for det var vel akkurat det samme i fjor... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fatter godt at dem ikke vil svare, 5k personer som vil alt skal være oppe "idag!!!" og alle sender mail, er jo selvsagt at dem ikke kan bruke tid på å svare absolutt alle som sender epost... Kanskje de burde fikse ting med en gang da, de burde vite hvordan det er nå, for det var vel akkurat det samme i fjor... Akkurat. Dem trenger ikke svare. De trenger å gjøre det. I fjor skrev jeg til dem med mine argumenter for hvorfor jeg ønsket å få opp seatervalget, og med en kommentart at jeg ikke kunne se noen grunn til at dette valget ikke var tingjengelig var fra begynnelsen. Da fikk jeg til svar "det har du helt rett i" og 3 dager senere kunne vi velge seater. I år skrev jeg først en liknenede mail med sistat fra fjorårets "det har du helt rett i" og også litt beskrivende av vår situasjon for å forklare hvorfor jeg gjerne vil ha seater valget opp i god til før selve seatingen starter. Til det fikk jeg svar at "vi skal se på det snart". Det var før jul. Sendte så en nye mail for noen uker siden. Der spurte jeg også om de har spesifike grunner til at de ikke lar folk velge seater med en gang. Det kan jo hende at de har argumenter som veier opp i mot mine. Dersom noen kunne gitt en god forklaring på hvorfor de venter så lenge med å gi oss mulighet til å velge seater så skal jeg godt den (forutsatt at det er en goooood grunn ). Denne mailen har jeg aldri fått svar på. Det er i alle tilfeller ikke aktuelt å gjøre det på "gamlemåten" Hva er egentlig gamlemåten? Gamlemåten er å kjøpe tskjorter i de forskjellige størrelsene, kjøpe stryketrykk og stryke selv. Ikke så enorm jobb når det er ca 15 t-kjorter som skal lages. Betraktelig værre jobb når det er 30 tskjorter som skal lages (i fjor). Og det er ikke aktuelt å gjøre det dersom det blir enda flere. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Unskyld meg for at jeg ikke gidder å lese alle 42 sidene i denne posten. Kan man reservere plasser (hvor man vil sitte på TG) i såfall hvor?? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det er ikke mulig å reservere plass enda nei. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Selve seatingen starter vel ca 3 uker før TG eller noe. Plassreserveringen gjøres da via PArtyticket sine sider. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ok, takk... Skule man gjort uten forum Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Selve seatingen starter vel ca 3 uker før TG eller noe. Plassreserveringen gjøres da via PArtyticket sine sider. Har PTN sakt at det blir 3 uker før TG starter? så det vel si at da må vi velge deg som seater og sende deg en mail som sakt tidligere? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 det pleier å være ca da den føste seatinga starter mener jeg å huske. Og ja, dere må velge seater.. men det får vi jo ikke gjort enda. Så da får vi håpe at PTN lar oss velge det hvertfall 2 uker før seatinga starter. (evig optimist) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Så da får vi håpe at PTN lar oss velge det hvertfall 2 uker før seatinga starter. (evig optimist) Hvis de ikke lar oss gjøre det ville det vært latterlig (vet ikke hvordan de har gjort det før jeg, men..). Jeg skal avgårde med en gang på nærmere 20 personer, og vi kan ikke regne med at alle klarer å velge seater dagen det blir åpnet for det. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Ok, nå er jeg veldig forvirra. Må vi velge en person som skal velge plasser for oss?... Eller kan vi velge plassene selv.... Kan andre som velger plasser for oss få tilgang før andre .... Unskyld for evt. dumme spørsmål PS. Ikke svar med ord som seater, seatinga(en)..... Endret 6. februar 2005 av Stian87 Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ok, nå er jeg veldig forvirra. Må vi velge en person som skal velge plasser for oss?... Eller kan vi velge plassene selv.... Kan andre som velger plasser for oss få tilgang før andre .... Unskyld for evt. dumme spørsmål PS. Ikke svar med ord som seater, seatinga(en)..... Vi velger en person (Xell) som velger plasser for oss Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan andre som velger plasser for oss få tilgang før andre store grupper får tilgang på å velge plasser først slik at det blir lettere å få plassert gruppen samlet. Men uavhengig om man er stor eller liten gruppe lønner det seg å velge en person som reserverer plasser. Det er mye enklere når en av gruppa (om man er 2 eller 20) kan logge på billettsystemet og velge plasser for alle sammen. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg gleder meg bare til vi har fått valgt plasser jeg gleder meg til å se hvor Xell får plasert HW-rekka Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Jeg gleder meg bare til vi har fått valgt plasser jeg gleder meg til å se hvor Xell får plasert HW-rekka Jeg også! Hvis vi noensinne får valgt seater da... Endret 8. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg må bare spørre et spørsmål angående dusjene Hvordan dusjer er det? er det sånn ti stk på en rad? eller er det sånne små rom? hvis dere skjønner hva jeg mener Noen som kan fortelle noe annet nyttig som man burde vite? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Er sånne gym-sal-dusjerom ja, med en 10 dusjer. Ca 4 sånne rom for gutter. Tro meg, det er PLENTY. Er pokker meg ikke mange som dusjer Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 er oftest 3-4 inne i rommene, er du heldig, så er det ingen der... er mange som ikke dusjer på tg og husk liggeunderlag, det er betong du nesten garantert kommer til å sove på... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Husker fra 2003 eller 2004, da det gikk 3x eller 4x så mye såpe på jentedoene som på guttedoene, og jentene er _litt_ i mindretall. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Når nøyaktig er TG i år? Stresser litt med transport og sånn nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå