KimNK Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Sendte deg mail nuh, Xell. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Done! Da er jeg spent å hvordan den blir? Forresten, måtte man skrive størrelse og? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Selvfølgelig trenger man ikke det! Alle får XXL-tshirts for det er den eneste størrelsen som garantert (forhåpentligvis) passer alle.. Sier seg selv at størrelse må oppgis, eller er du en av de som kanskje går rett inn i en skobutikk, tar tak i et par og legger de på disken selvom skoene er for barn 1-2 år ? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Selvfølgelig trenger man ikke det!Alle får XXL-tshirts for det er den eneste størrelsen som garantert (forhåpentligvis) passer alle.. Sier seg selv at størrelse må oppgis, eller er du en av de som kanskje går rett inn i en skobutikk, tar tak i et par og legger de på disken selvom skoene er for barn 1-2 år ? Tro meg, du vil IKKE ha XXL! De fleste svømmer i en large t-skjorte av den typen jeg antar dere vil kjøpe inn. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har nå fått bestilt plass til TG.. 725kr ble det på. Men er det bare å komme å sette seg ved siden av gutta? =P(beklager at jeg ikke orker lese gjennom 40+ sider med info).. :/ Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Da må jeg sende en ny mail da... Large? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har nå fått bestilt plass til TG.. 725kr ble det på. Men er det bare å komme å sette seg ved siden av gutta? =P(beklager at jeg ikke orker lese gjennom 40+ sider med info).. :/ Info står da i første post Nei, du må velge Xell som seater når seatingen til PTN kommer opp. Send henne en mail og si at du er med (send kun mail om du er helt sikker) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Selvfølgelig trenger man ikke det!Alle får XXL-tshirts for det er den eneste størrelsen som garantert (forhåpentligvis) passer alle.. Sier seg selv at størrelse må oppgis, eller er du en av de som kanskje går rett inn i en skobutikk, tar tak i et par og legger de på disken selvom skoene er for barn 1-2 år ? Tro meg, du vil IKKE ha XXL! De fleste svømmer i en large t-skjorte av den typen jeg antar dere vil kjøpe inn. Tror ikke han mente det alvorlig. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Selvfølgelig trenger man ikke det!Alle får XXL-tshirts for det er den eneste størrelsen som garantert (forhåpentligvis) passer alle.. Sier seg selv at størrelse må oppgis, eller er du en av de som kanskje går rett inn i en skobutikk, tar tak i et par og legger de på disken selvom skoene er for barn 1-2 år ? Tro meg, du vil IKKE ha XXL! De fleste svømmer i en large t-skjorte av den typen jeg antar dere vil kjøpe inn. Tror ikke han mente det alvorlig. Jeg skjønte det da, men de er fortsatt gigantiske. Vi har noen XL på lager og de kunne godt blitt solgt som telt til barnehager. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du har fortsatt ikke svart på den forrige posten min Xell. Beklager, at jeg trakk litt raske sluttininger, men når man hammer på tastaturer er det jo ofte for å få noe til å skje. Beklagelig vis sker ikke ting fortere på PTN dersom man hamrer på tastaturet. Snarere tvert om. Når det gjelder bekreftelser på mailer skjønner jeg at det er mange som lurer på om jeg har mottatt de eller ikke så jeg skal sette meg ned nå og bekrefte og lage meg liste. Jeg har enda ikke fått noe ca-pris fra trykkeren, bare en melding om at de måtte bruke en film som var en del dyrere. Det høres jo egentlig ikke voldsomt bra ut, men jeg tar ikke sorgene på forskudd før jeg har fått pris enksempler på hendholdsvis 25 og 50 stk bestilte skjorter. Skal poste de her når jeg får noen tall. Dersom de blir veldig dyre må vi vurdere om vi gjør det eller ikke. Det er i alle tilfeller ikke aktuelt å gjøre det på "gamlemåten" Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg og forumbruker JamesT^ kunne tenke oss å sitte på hw-rekka i år. nå fikk jeg ikke med meg all iformasjonen i den første posten før det forsvant..og jeg har lite lyst til å gå igjennom 40 sider. Så kan noen vennligst forklare meg kort og godt hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 nå skal jeg ta det sakte, så kanskje noen flere får det med seg. Dette er rekkefølgen ting skjer i; 1: man kjøper billett gjennom ptn. Dette har ingen gjort enda. er man heldig så har man kø posisjon nå og får lov til å kjøpe billett snart. Først når du har bestillt og betalt billetten kommer den opp under din bruker konto på ptn. Da har du kjøpt billett. 2: når man har en billett registrert kan man gå inn på denne på kontoen sin og se på infoen på denne billetten. Dette er viktig at man gjør fordi man må sette opp hvem som skal være bruker av billetten (deg selv, kammeraten din e.l.). dette er viktig for uten en registrert bruker på billetten kan ikke billetten brukes av noen. Selv ikke eier av billetten. Her skal man også ha et valg som heter "Seater". I fjor kom ikke dette valget opp med en gang. Dersom dette skjer i år også skla jeg ta en mail til PTN så fixer de det gjerne fort Når seater valget kommer opp velger du Xell som seater (forutsatt at du vil være med på rekka selvsagt). 3: når du (og eventuelt dine kammerater) har satt meg som seater sender du en mail til [email protected]. Ikke PM, ikke melding her i tråden. Grunne til at jeg vil ha alt på mail er at da får jeg samlet all infoen ett sted. Det blir mye etter hvert og det kan bli ganske kaotisk. Mailen må inneholde navnene slik de er registrert på PTN. Du vil ikke tro hvor mange billetter jeg fikk registrert inn i fjord som jeg måtte bruke masse tid på å finne ut av hvem egentlig var. Spesiellt hvsi man har ønske om å sitte ved siden av noen kammerater er dete viktig info.... alle billetter i "haugen" min som jeg ikke vet hvor hører hjemme havner på kanten. 4. Etter hvert som plasseringsønskene kommer inn prøver jeg å få denne kabalen til å gå opp. Det er ikke alltid like lett å tilfredstille alle og de "minst kravstore" får tilfredstillt sine ønsker først. jeg kommer til å poste "setekart" over hvordan plasseringene blir i forhold til hverandre under veis slik at man får oppklart eventuelle missforståelser. 5. selve seatingen. Forhåpentligvis har plasseringskabalen gått opp før selve seatingen starter. Så så når selve seatingen er gjort er forhåpentlig vis de fleste fornøyde. det går ofte ann å gjøre små endringer etter at jeg har plassert gruppa, men jeg ser helst at jeg slipper. Det går sågar ann for etterslengere å melde seg på så lenge vi hra ledige plasser rundt oss. men vær obs; det fylles fort ut. Ble mye dette, men det var kommet så mange "noter meg og kammeraten min" meldinger nå, og da kan de for bli missforståelser om hvordan ting egentlig funker. Grunnen til at jeg ikke gidder å notere ned alle som sier "kult" nå er at erfaring tlisier at det er mange som faller fra. Gjør man ting i riktig rekkefølge blir det mye mindere informasjon å prossesere i ettertid Jeg tok vist feil i pkt 2 angående at PTN gadd å legge opp seater valget hvis man ba om det.... De har enda ikke fått ut fingeren selvom jeg har fåt saver for leeenge siden at "vi skal se på det snart". Så da står vi fortsatt på pkt 2 og venter på at PTN skal gi oss mulighet til å velge seater. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Syns PTN har brukt litt for lang tid med det å gi oss valget til å velge seater, håper de får fingern ut av R*** snart. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Syns PTN har brukt litt for lang tid med det å gi oss valget til å velge seater, håper de får fingern ut av R*** snart. Syntes det er smart å holde tilbake litt informasjon jeg, for hvis alle finner ut lenge på forhånd når man kan velge seater kommer alle til å prøve å velge seater samtidig. Endret 1. februar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Syns PTN har brukt litt for lang tid med det å gi oss valget til å velge seater, håper de får fingern ut av R*** snart. Syntes det er smart å holde tilbake litt informasjon jeg, for hvis alle finner ut i lenge på forhånd når man kan velge seater kommer alle til å prøve å velge seater samtidig. Hehe, alle vet hva som skjer når flere enn 4000 personer skal inn på ptn Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hehe, ja, da sier det bare *klikk* også må man vente på at serveren skal komme opp igjen, eller så tar det 10 minutter å laste ned hver side... Men hadde vært fint om de kunne kommet med alternativet snart ja, ellers blir det fort veldig stress for folk som Xell som får veldig kort tid på seg til å organisere plasser for veldig mange og få alle til å bli fornøyde. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Er vel sant det, men en eller annen gang må dem jo opne seater valget, og da vil nok det bli stor pågang uansett, og jeg hadde satt pris på om det hadde skjedd så fort som mulig, vil få det unna gjort. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Men hadde vært fint om de kunne kommet med alternativet snart ja, ellers blir det fort veldig stress for folk som Xell som får veldig kort tid på seg til å organisere plasser for veldig mange og få alle til å bli fornøyde. Det er det jeg flere ganger nå har prøvd å forklare dem klart og tydelig. Jeg skjønner ikke for alt i hverden hva slags grunn de har for å ikke ha dette valget tilgjengelig helt fra starten. Har prøvd å få en forklaring på det, men nå er det flere uker siden de har svart på mail. Det er sikkert greit nok at kammerat gjenger på 5-6 stykker greier seg med en dag eller to før selve seatinga starter. Når man er flere og man skla prøve å tilfredstille ønsker om hvem som skal sitte sammen blir det en helt annen jobb. Jeg frykter at dette blir veldig hektisk, men vi får jo bare se hvor lang tid vi har når valget endelig kommer opp. BTW: jeg gidder ikke sende flere meldinger til PTN, men jeg skjønner at det er flere som begynner å bli litt utolmodige Dere kan jo sende noen meldinger dere også. Gjerne kamufler dem litt "hei. vi er en gjeng som vil sitte sammen og har hørt at man kan velge en person som velger plass. Hvordan gjør vi det? " Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nå synes jeg PTN begynner å opptre uproffesjonelt(sikkert skrivi feil men...) Jeg er med i crew på et lan som nå for litt siden prøvde å engasjere PTN til å ta seg av biletter for oss.. Men det var ikke så lett.. De sa at lanet skulle komme opp i løpet av et par dager.. Men det skjedde aldri. Vi sendte mail etter mail, men fikk aldri no svar. Til slutt måtte vi bruke en annen aktør. Og akkurat det samme i denne saken.. Vi sender mailer og venter på svar som vi aldri får. Og det begynner å bli nesten pinlig fra PTN sin side. Som Xell sa.. Hu vil gjerne at hu kan få oversikt over alle som vil være med på HW rekka. FØR seatinga begynner. Jeg kan bare tenke meg den jobben Xell får hvis man ikke kan velge seater før rett før seatinga begynner. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Fatter godt at dem ikke vil svare, 5k personer som vil alt skal være oppe "idag!!!" og alle sender mail, er jo selvsagt at dem ikke kan bruke tid på å svare absolutt alle som sender epost... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå