Dahl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 den er mottatt Flott! Vet noen noe mer om når det vil bli mulig å velge seater? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 da er rom tvers over gata på Vandrehjemmet i boks. Skal bli digg å slippe å tusle rundt i en halvtime for å finne seg en plass å legge madrassen for så å bli vekt 2 timer senere av en dust på scenen med mic'en på full guffe Når det gjelder seater gadd ikke ptn svare emd på den siste mailen en gang. men nå har jeg sendt ny melding gjennom conntact/support-linken på sida dems. Opfordrer flere til å logge på og sende en forespørsel om vi kan få valgt seater snart. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har allerede gitt opp både TG-administrasjonen og PTN, de har rett og slett elendig kundeservice. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har faktisk fått svar fra PTN! Vi skal ordne dette snart. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har faktisk fått svar fra PTN! Vi skal ordne dette snart. For et svar Kunne like godt skrevet: "Joda, vi prøver å få fikset dette til før påsken". Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har faktisk fått svar fra PTN! Vi skal ordne dette snart. For et svar Kunne like godt skrevet: "Joda, vi prøver å få fikset dette til før påsken". Har vel noe med at billett salget gikk så smertefritt at de er nødt til å gjøre noe for at folk skal bli missfornøyde med dem Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har faktisk fått svar fra PTN! Vi skal ordne dette snart. For et svar Kunne like godt skrevet: "Joda, vi prøver å få fikset dette til før påsken". Har vel noe med at billett salget gikk så smertefritt at de er nødt til å gjøre noe for at folk skal bli missfornøyde med dem hehe! helt sikkert :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Smertefritt? Jeg banna og slo i tastaturet i 2 timer, og til slutt fikk jeg billett. Det gikk ikke smertefritt i det hele tatt, opplegget var rett og slett elendig! Men PTN må nok få ryktet sitt til å bli enda litt dårligere! Lenke til kommentar
War Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hva gjorde dere? jeg satt meg ned forran pcen kl 1900, trykket bestille 5 biletter, ble nr 400 i kø på søndag slo jeg på pcen betalte for de etter å ha fått en mail om hver plass jeg rykket ned,altså 400mail ,,uten om å slette mailen brukte jeg 1 min forran pcen på bilettkjøp. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 samme her Var veldig fornøyd med PTN systemet i år jeg Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg var ganske frustrert når det holdt på fordi sidene ikke ville laste og jeg måtte logge på på nytt flere ganger. Folk på irc kom igjennom før meg og jeg begynte å bli litt nærvøs etterhvert som kønummerene steg. Når jeg endelig fikk lastet den riktige siden hadde jeg ganske tidlig kønummer og fikk i ettertid vite at kønummeret var basert på påloggings tidspunkt. Grunnen til min frustrasjon skyltes altså folk som @kd som satt og hammret på reloadknappen. Men jeg synes ikke opplegget var elendig. det virket til sin hensikt i motsettning til tidligere år når systemet ikke har fingert slik de hadde tenkt og kolapset totalt. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ja selve systemet som satte deg i kø var emr rettferdig i år, men fortsatt var det for mye load på siden. opplevde det samme som Xell. fant ut at jeg var 136 sånn kanskje 1-2 timer etter at jeg først loga inn. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 for meg gikk det meste smertefritt. logga på ptn halv 7 og reloade regelmessig. kom som nr 21 i køa. men nå er jeg nr 600 og ett eller anna. fordi jeg ikke bestillte første gangen. men jeg har fra før Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg hamret absolutt ikke på Reload knappen! Jeg hamret på tastaturet, men det var bare av ren sinne. Hvis jeg uheldigvis kom nær F5, så beklager jeg dette sterkt. Skjønner ikke hvorfor du beskylder meg for dette Xell... Du har jo ikke grunnlag for å skrive "Grunnen til min frustrasjon skyltes altså folk som @kd som satt og hammret på reloadknappen." når dette ikke var tilfellet, og jeg aldri har skrevet at jeg har gjort det! Endret 21. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Likte systemet i år veldig mye bedre enn det i fjor, kom inn i køen etter bare litt venting og kunne gå og legge meg når jeg ville og drømte om at fra og med neste dag klokken 7 hadde jeg 48 timer å kjøpe billetter på I fjor satt jeg oppe til halv 4 før jeg fikk billett, kom egentlig inn i køen på plass 206, men takket være serverens random funksjon hoppet jeg frem og tilbake mellom plass 1000 og 300 i noen timer... sov 2 timer og så måtte jeg stikke på skolen, det ble en kjip dag til tross for at jeg fikk tg billetter Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Om dere skal ha skjorter, så kan dere sjekke ut www.paxar.no Dei selger ikkje skjorter, kun merka. Også må dere få noken med ei pressse til og trykke logene på. Merka er dyre, men dei varer lengre enn tskjorta di. Derfor er det litt overkill og ha eit slikt merke på ei t-skjorte. Ville før ha gått for ein genser av noke slag. Dei selger heller ikkje rett til sluttbruker, så dere må spørre dere litt om. Lenke til kommentar
Borgen Trykk Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Om dere skal ha skjorter, så kan dere sjekke ut www.paxar.no Dei selger ikkje skjorter, kun merka. Også må dere få noken med ei pressse til og trykke logene på. Merka er dyre, men dei varer lengre enn tskjorta di. Derfor er det litt overkill og ha eit slikt merke på ei t-skjorte. Ville før ha gått for ein genser av noke slag. Dei selger heller ikkje rett til sluttbruker, så dere må spørre dere litt om. Som sagt er denne trykkemetoden ganske dyr, men kvaliteten er utrolig mye bedre enn vanlig transfer-trykk. Det som er med denne typen trykk er at jo flere du bestiller, jo billigere blir det. Mye billigere. Det hele avhenger av om de bruker digitale teksilfolie merker eller silketrykkede transfer merker, men jeg vil tippe på det siste. Som regel lønner det seg ikke å kjøpe merkene selv, og deretter få en annen bedrift til å trykke dem for dere. Trykkeriene har som regel mye bedre prisavtaler og kan gjøre hele prosessen en god del billigere. Mvh Thomas Bruun Borgen Trykk Endret 24. januar 2005 av Borgen Trykk Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Var det jeg tenkte også. Og det er jo dumt å binde seg til noe slikt for så å lete opp en trykker som er villig til å gjøre det på "din" måte. Lettere (og ikke nødvendigvis dyrere) og lete opp en trykker som kan gi en grei avtale. Men deet er faktisk et problem dette med at prisen synker etter hvor mange man bestiller. Det ser ut til at mange holder igjenn på bestillingen i avvente av pris. Og sånn det ligger ann nå vil det ikke være noe poeng å gå gjennom trykker, for det blir veldig dyrt. De 2 gangene vi har hatt skjorter har jeg akseptert bestillinger intill få dager før TG. Det kommer ikke til å bli aktuelt i år. Det begrenser seg faktisk selv dersom vi skal bruke trykker. Så hvis det er noen som har "glemt" å sende meg en mail, men som vet at de bestemt skla ha skjorte så den meg mail så fort som mulig ([email protected]). Bestilling er ikke avgrenset til de som skal være med på rekka, men du må være på TG. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Da er min oppfordring til alle: bestill T-skjorte nå! Du har fortsatt ikke svart på den forrige posten min Xell. Endret 26. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Xell: Sender du ut en bekreftelse til alle de du har fått mail av? (Har sendt deg mail ) Vet det blir masse jobb å sende ut en bekreftelse på det, så kanskje det er bedre å oppdatere første post i denne tråden med info/starte en ny tråd om t-skjortene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå