Nitrius Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Skal på tg iår for første gang, er 15 år er jeg for liten for HW rekka kansje? og hvordan er det vis jeg ville hatt med meg en kamerat også? kan han få plass på hw rekka å? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 For å bli med på rekke trenger du bare gi beskjed om det her i tråden så jeg får oppdatert første post. Så, etter at du har kjøpt billett velger du Xell som seater og sender henne en mail med nick og navn. Ingen aldersgrense og det er tillatt å ta med kamerater Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 okay, da kan du regne med meg og en kamerat. gjør vel ikke noe at han ikke er medlem her? så da bare sender jeg en mail til xell.... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 For å bli med på rekke trenger du bare gi beskjed om det her i tråden så jeg får oppdatert første post. Så, etter at du har kjøpt billett velger du Xell som seater og sender henne en mail med nick og navn. Ingen aldersgrense og det er tillatt å ta med kamerater Og kameraten min må gjøre det samme? Skal høre med kameraten min jeg, blir nok til at vi blir med på hw rekka regner jeg med, vi er jo en hyggelig gjeng Skal si ifra etter jeg har fått snakket med han jeg. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Får slenge meg på lista også da, selvom jeg kommer til å sitte under #hw.no@undernet gruppen.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Samme rekke, bare forskjellige seksjoner... EDIT: Blib, før opp Dingot0m + venn istedenfor bare Dingot0m Endret 7. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 dette blir morsomt. jeg har aldri vært på lan før , noen som har noen konkrete tips? om alt mulig, gode råd tas i mot. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Det er mange voksne for aldern folk der, men også mange 14tizzer (Atticus) Jeg la merke til denne setningen Herr Stewart, og slikt vil jeg ha meg frabedt. Husk jeg er eldre deg, din lille fjompenisse! Jeg skal lokke deg med en deilig varm dusj på hotellrommet jeg.. Men fra der kommer du aldri ut igjen til den nogelunde frie verden. Jeg vet hvor du bor stewart.. Jeg vet hvor du bor.. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Hmm... jeg har veldig lyst til å på TG, men hva er fordelene med en HW.no rekke? Og kan man evnt. ta med seg noen kamerater? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Fordelen er vel at man får sitte med dine "kyber-venner", og kanskje stifte nye IRL-bekjentskap. Dessuten er det jo en fantastisk stemning innen slike rekker, no doubt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg er med + kamerater. Samtlige henger på HW. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 dette blir morsomt. jeg har aldri vært på lan før , noen som har noen konkrete tips? om alt mulig, gode råd tas i mot. Husk data, kabler, musematte, headsett/høgtalere og godt humør.. + andre ting du trenge...... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 dette blir morsomt. jeg har aldri vært på lan før , noen som har noen konkrete tips? om alt mulig, gode råd tas i mot. Husk data, kabler, musematte, headsett/høgtalere og godt humør.. + andre ting du trenge...... veit at høytalere ikke er populært, så blir nok et headsett. godt humør blir det nok og ja! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg skal komme pottesur, flame folk over nett som sitter rett ved siden av meg. Det er sikkert populært. T-skjorte med Valgerd? Endret 7. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Hvor mange plasser er det på denne rekka? Sett at trolig alle som skal på TG hører til på HW.no kan denne rekka bli en stor majoritet av LAN'et. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 er vel en begrensning.... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Hvor mange plasser er det på denne rekka? Sett at trolig alle som skal på TG hører til på HW.no kan denne rekka bli en stor majoritet av LAN'et. Høres ut som et veldig fint foretak. Skal for alt på TG. (Håper selvfølgelig som alle andre på å få en plass). Skal ta en prat med noen kammerater ang. #HW-rekka! (Aktiv forum bruker, mindre aktiv og ikke aktiv ) Ser til vikingeskipet fra stuevinduet så jeg sparer motellregningen... (Bor vel over 10 km unna i luft linje) Ikke skriv meg på kanskje lista. Hvis jeg skal/u] kommer bedskjed! LOZER Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 et spørsmål: funker nette på tg hele tida, hvor mange mb er det på hver?? har hørt at det har vært nede du siste åra?? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Og kameraten min må gjøre det samme?Skal høre med kameraten min jeg, blir nok til at vi blir med på hw rekka regner jeg med, vi er jo en hyggelig gjeng Skal si ifra etter jeg har fått snakket med han jeg. Han trenger ikke poste her i forumet da jeg bare fører opp + kamerater bak deg heller. Det som står først er ingen offisiell eller final liste liksom, det er bare for å gi folk et inntrykk av at det faktisk kommer en del folk. Skikkelige lister vil komme opp etter hvert som dere får satt opp Xell som seater. Da ser hun akkurat hvor mange som er på lista og hvem de er. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 funker nette på tg hele tida, hvor mange mb er det på hver?? har hørt at det har vært nede du siste åra?? Det er 1000Mbit fordelt på alle sammen. Det betyr SINNSYKT mye mer enn du trenger for surfing, mail og den slags. Og tenker du deg litt om så er det alt du trenger. Hvem gidder vel laste ned noe fra nett når det blir delt flere hundre terrabyte på nettverket vel? Om nettverket funker hele tiden kan ingen si. I fjor var det PERFEKT på HW-rekka. Syke hastigheter, dønn stabilt. I år var det RÆVA. Ustabilt, dårlige hastigheter og elendige switcher kombinert med at noen IDIOTER fant på å koble for mange PCer til en padde og dermed fucke opp HELE raden! For håpentligvis lærte de skikkelig av i fjor og unngår den produsenten i år. Altså mindre sjangse for ustabiliteter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå