KimNK Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Eg stemmer for svarte skjorter. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Eg stemmer for svarte skjorter. Henger meg på der, svart er den t-skjorte fargen som er mest 1337 Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 En siste ting hvor mye kommer Tskjorta til å koste mente å ha lest noe rundt 200 kr? Har ikke fått noe estimat enda. Det kommer ann på hvor mange trykke-filmer de må lage (hvor mange farger som må brukes for å få til trykket) og hvor mange som bestiller skjorta. De prieksemplene jeg har fått antyder et sted mellom 100 og 200 for vår logo. Til Oslolan fikk jeg trykket opp t-skjorter til 100,- på xerox. Dengang var det hvite, men mener de sa at hvis det ble bestilt mange nok, så kunne det skaffes andre farger også. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Til Oslolan fikk jeg trykket opp t-skjorter til 100,- på xerox. Dengang var det hvite, men mener de sa at hvis det ble bestilt mange nok, så kunne det skaffes andre farger også. joda, jeg kan trykke t-skjorter ned til 50kr om jeg vil, men fy faen for en råtten kvalitet man får på slike t-skjorter. Er nok samme opplegget med de du snakker om. Dvs, print og stryk. Og etter x-antall vask er trykket så slitt at man nesten ikke ser noe. Og så har man da ett valg om t-skjorten skal ha samme kvalitet som merkeklær, som vi snakker om her da, i prisen 100-200kr. Alt etter antallet. Men vi får jo se hva prisen kommer på i løpet av neste uke regner jeg med. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg skal ikke sitte i rekka.. Kan jeg alikevel bestille T-skjorte, eller er det forbeholdt de som skal sitte i rekka? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du kan bestille så lenge du skal på TG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg forstår ingenting. Er liksom bruker av 2 PTN og 2 billetter, men får ikke forandret det. Så får jeg en mail i sekundet av Partyticket hvor de opplyser om at jeg er bruker av 2 billetter. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 wh1te: gå på partyticket.net, Your account > Settings > Big Rig Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nå har jeg KUN lest topic overskrift, men ... er det ikke litt teit å arrangere ett LAN KUN for Kristne? Er det ikke mer kristent å få med de andre også, og heller ha en andakt elns? <3 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Til Oslolan fikk jeg trykket opp t-skjorter til 100,- på xerox. Dengang var det hvite, men mener de sa at hvis det ble bestilt mange nok, så kunne det skaffes andre farger også. joda, jeg kan trykke t-skjorter ned til 50kr om jeg vil, men fy faen for en råtten kvalitet man får på slike t-skjorter. Er nok samme opplegget med de du snakker om. Dvs, print og stryk. Og etter x-antall vask er trykket så slitt at man nesten ikke ser noe. Og så har man da ett valg om t-skjorten skal ha samme kvalitet som merkeklær, som vi snakker om her da, i prisen 100-200kr. Alt etter antallet. Men vi får jo se hva prisen kommer på i løpet av neste uke regner jeg med. Grunnen til at han sa at "hvis det ble bestilt mange nok kunne de skaffes andre farger" er trolig fordi de bruker en trykkemetode (transfèr) som gjør at mørke tekstiler slår igjennom trykket og gjør kvaliteten dårlig. Da må man ty til f.eks silketrykkede merker som koster utrolig mye i små opplag. I bedriften vår bruker vi denne transfèr metoden. Det vil si at vi printer ut på spesialpapir og bruker en varmepresse på 190 grader til å overføre trykket til tekstilen. Grunnen til at mange klager over kvaliteten på disse er som regel fordi de har gjort fil under vask; plagg trykket med denne metoden skal ikke vaskes på mer enn 40 grader, og helst vrengt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nå har jeg KUN lest topic overskrift, men ... er det ikke litt teit å arrangere ett LAN KUN for Kristne?Er det ikke mer kristent å få med de andre også, og heller ha en andakt elns? <3 Feil tråd? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nå har jeg KUN lest topic overskrift, og det var tydeligvis ikke en særlig god idé. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nå har jeg KUN lest topic overskrift, men ... er det ikke litt teit å arrangere ett LAN KUN for Kristne?Er det ikke mer kristent å få med de andre også, og heller ha en andakt elns? <3 LOL??? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Eg stemmer for svarte skjorter. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ehem... Er det ALTFOR seint å bestille billetter til TG nå? :/ Hadde vært stilig med ei hw rekke =) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ehem... Er det ALTFOR seint å bestille billetter til TG nå? :/ Hadde vært stilig med ei hw rekke =) Fra partyticket.net, ja, men det finnes alltid privatpersoner med billetter til overs Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ehem... Er det ALTFOR seint å bestille billetter til TG nå? :/ Hadde vært stilig med ei hw rekke =) Hvis du kan leve med å ikke være sikker på billetter før uka før TG eller noe, er det bare å plassere seg i køen nå. erfaringen sier at det alltid er billetter i gjenn helg til slutt fordi mange ombestemmer seg og fører billetene sine tilbake i systemet go selvom man er langt bak i køen er det også mang forran en som har lagt andre planer og takker nei til disse billettene. dessverre kan jeg da ikke garantere at du får plass på rekka siden plassene rudnt os fylles opp ganske raskt. Men du kan jo registrere deg i billettkøen så kan du bestemme deg når din tid kommer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vet noen når det blir mulig å velge seater? Har ikke fått noe svar fra mail angående HW-T.skjorte Xell, har du fått den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå