Kanetheheatsink Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei. Jeg melder meg herved ut av HW.no rekka. Jeg ha joina 1gb.nett linja =D Du skal vel fortsatt sitte på rekka? Gbit-netverket er et lite raskt netverk innenfor hw-rekka. jeg er jo fortsatt med på en måte ja, for er med på Gb-nettverket som er innenfor HW.no rekka. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 astemingen for logokompoen er nå i gang. Løp og avlegg stemme Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 astemingen for logokompoen er nå i gang. Løp og avlegg stemme Er det ikke litt seint å sette ut denne linken 1t og 40min. etter at fristen gikk ut. Semte alike vell... (er tidsfristen gått ut, eller utsettes den) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Fristen for å levere inn bidrag har gått ut - fristen for avtsteming er 12. januar Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Vet dere når vi kan velge seater? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 er det stemning for egen hardware-rekke DC hub eller? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 er det stemning for egen hardware-rekke DC hub eller? mm, helt klart Om det blir noe av gbit-nettverket så setter jeg opp en egen server til å være dc-hub (hvis dere vil det)... Ellers så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med den pcen, siden alle bare får tildelt en port.... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Logo-compoen er avgjort. Og vinneren er: ... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 så da vet vi altså allerede nå hva som vil pryde ryggene våre under TG05 Jeg vet ikke nøyaktig pris siden dette kommer ann på antall farger i trykket og antall tskjorter som blir bestilt, men jeg kan antyde et sted mellom 100 og 200. Dersom det er noen som allerede nå vet at de vil ha en slik t-skjorte er det bare å sende meg en mail på [email protected] med info om størrelse. Det er kun mulig for TG05 deltagere å bestille t-skjorte. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Som MiteS sier, Nicklas sin passer best.. Jeg kan ikke tenke meg den greia der på en tskjorte! Jeg trodde først jeg skulle ha en, men jeg dropper det. Edit: Det står "Programmering" på tskjorten. Hvem andre enn meg er det som programmerer? Jeg kan ikke huske jeg så noen kjente forummedlemer fra den kategorien i lista (Unntagen meg). Endret 13. januar 2005 av Jonas Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Synes Eksos sin er pen, jeg. Og flertallet har jo bestemt. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jonas; det er jo ting fra forumet som er nevnt. Man går ikke ut fra lista av påmeldte for å se hva de holder på med. For som jeg har nevnt før (det kan vist gjentaes i det uendelige) det er ingen offisell deltager liste før PTN får fingeren ut av røven og gir oss mulighet til å velge seater. I skrivende stund har hw.no-rekka 0 deltagere. Vanskelig å si noe som helst om hva som ikke skal stå på t-skjortene da. Det som nevnes er vel de pc-relaterte kategoriene i forumet. Angående at Nicklas sin virker bedre; det er en liten bommert i linkene... men de som har lest hele compotråden vet at den linken var til eventuell nick på brystet. Jeg har da også nevnt i tråden at eventuelt nick på brystet blir helt og holdent avhengig av tid. Disse må nemmelig strykes på individuelt og det er ikke aktuelt (prismessig) å få 100% individuelle trykk på t-skjortene fra trykkeren. Personlig synes jeg Nicklas sin er litt kjedelig. Lagde en slik variant til meg selv i fjor (bilde) og har ikke brukt den noe særlig. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja Eksos sin var den jeg stemte på(var litt sein ute, men det var den jeg likte best) Jeg skal værtfall ha en sånn tskjote regner jeg med Men man kan kjøpe det når man kommer frem til TG? Og en annen ting hvordan går det med å få satt opp sånn at vi kan få valgt seater? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hrmp. Vil også ha tskjorte! Men det var en verdig vinner Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ToxicMan: T-skjortene må forhåndsbestilles. Dette skyldes den enkle grunn at jeg kan ikke bestille mengder med skjorter fra trykkern uten at jeg vet hvor mange som er interesert. Det erjo også greit å få litt forskjellige størrelser så man slipper telt eller pølseskinn. Så skal du ha er det bare å sende en mail til [email protected] med info om størrelse. Betaling og utdeling ordnes på TG. Angående seater har jeg prøvd å mase på PTN flere ganger nå. Kanskje hjelper det mer hvis flere maser. Så logg inn på PTN og send dem en melding om at de må se å få opp seater valget snart så vi kan få organisert gruppa vår Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Logoen var absolutt tøff, men ikke på en t-skjorte syns jeg. Men som sagt, flertallet bestemmer. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Okay, skal ha Tskjorta uansett så Xell sender deg en mail så snart som mulig. Også får jeg vel jeg prøve å mase litt på PTN anngående det jeg å da En siste ting hvor mye kommer Tskjorta til å koste mente å ha lest noe rundt 200 kr? Endret 16. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Som MiteS sier, Nicklas sin passer best.. Jeg kan ikke tenke meg den greia der på en tskjorte! Jeg trodde først jeg skulle ha en, men jeg dropper det. Edit: Det står "Programmering" på tskjorten. Hvem andre enn meg er det som programmerer? Jeg kan ikke huske jeg så noen kjente forummedlemer fra den kategorien i lista (Unntagen meg). Jeg, rewind, KO, citric (litt;D) programmerer! Jeg trodde først at det ikke kom til å stå programmering på den men jeg ble kjempeglad når jeg oppdaget at det gjorde det, er jo mange som programmerer her i forumet, dessuten så er jo programmering en viktig del av data.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 En siste ting hvor mye kommer Tskjorta til å koste mente å ha lest noe rundt 200 kr? Har ikke fått noe estimat enda. Det kommer ann på hvor mange trykke-filmer de må lage (hvor mange farger som må brukes for å få til trykket) og hvor mange som bestiller skjorta. De prieksemplene jeg har fått antyder et sted mellom 100 og 200 for vår logo. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hva med farge på skjorta da? blir den svart? hadde det kanskje sett bedre ut med en farge som var identisk med den på logoen? (den røde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå