Bruun Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg skal ta med MX1000 musa mi i lomma hver gang jeg forlater plassen min Endret 4. januar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg skal ta med MX1000 musa mi i lomma hver gang jeg forlater plassen min jeg har tenkt samme tanken, bare at jeg har en wireless intellimouse explorer 4.0.. Regner også med at jeg må skaffe meg noe backup utstyr (mus og tastatur), sånn i tilfelle.. hvordan er det hvis 300 stk i hallen har samme mus? har de 300 forskjellige frekvenser? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg tror (og håper) at hver enkelt mus får et spesielt signal for hver maskin. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg skal ta med MX1000 musa mi i lomma hver gang jeg forlater plassen min jeg har tenkt samme tanken, bare at jeg har en wireless intellimouse explorer 4.0.. Regner også med at jeg må skaffe meg noe backup utstyr (mus og tastatur), sånn i tilfelle.. hvordan er det hvis 300 stk i hallen har samme mus? har de 300 forskjellige frekvenser? trådløst utstyr er ikke å anbefalle, ta uansett med begge deler hvis du har, husk at det er mange som sitter innenfor radiusen til musa... edit: hvis 300 i hallen har samme mus, på en mus er det oftest 2 frekvenser, så vil 150 folk skrive å bevege på andre sine mus uten å mene det, det blir ett kaos... Endret 4. januar 2005 av aklla Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 har aldri hatt problemer med trådløst utstyr. hverken når det gjeler tyveri eller frekvenskluss. Men nå kan det jo hende at jeg ahr hatt flaks. I fjro hadde jeg med meg et jalla tastatur og mus som ikke var trådløs bare for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg skal ta med MX1000 musa mi i lomma hver gang jeg forlater plassen min jeg har tenkt samme tanken, bare at jeg har en wireless intellimouse explorer 4.0.. Regner også med at jeg må skaffe meg noe backup utstyr (mus og tastatur), sånn i tilfelle.. hvordan er det hvis 300 stk i hallen har samme mus? har de 300 forskjellige frekvenser? Det kan du jo bare kjøpe der oppe Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) nå er vel ikke tg det lanet som er mest kjent for tyveri heller da.. det er vel mer på såkalte 14`tiss lan.. jeg har ihvertfall aldri hatt problemer med det på tg.. men på OL har jeg "mista" en del ting Endret 4. januar 2005 av dim3 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Uff, fikk ikke spurt muttern om lov før salget var ferdig.... Hvis det er noen som har en bilett til overs kunne PM'e meg hadde det vært helt supert! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det er strengt tatt ganske idiotisk av Logitech hvis de i så sent som 2004 produserer en mus som er tilnærmet ubrukelig på LAN.. Noen som har noe mer nøyaktig info om MX1000 sine frekvenser? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvor lang rekkevidde har musen din? Min har bare 2 meter, og dermed blir ikke problemet med forstyrrelser fra andre så stort. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 min har i allefall en 6-7 meter... men om det blir mange som har det i nærheten da.. er vel ikke reint få som har f.eks mx700 der inne vil jeg tro, og hvis de da sitter med en 7-8 meters mellomrom blir det jo et lite problem.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 *leter i havet av ark som fulgte med musa og den overdimensjonerte bruksanvisningen* Finner ikke ut rekkevidden.. Noen som vet hva rekkevidden på Logitech MX1000 er? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hva er stressless? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hva er stressless? www.ekornes.no En stol. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hva er stressless? Liggestol... Ekornes f.eks... Min mus funker fint 10-15 meter unna, har MX900 som sender over bluetooth... tror ikke så mange har dem, men jeg som ikke rakk å kjøpe billett har jo ikke noe problem da... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei. Jeg melder meg herved ut av HW.no rekka. Jeg ha joina 1gb.nett linja =D Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Min mus funker fint 10-15 meter unna, har MX900 som sender over bluetooth... tror ikke så mange har dem, men jeg som ikke rakk å kjøpe billett har jo ikke noe problem da... og med bluetooth er det ikke et problem heller (skulle jeg tro), siden det er en "kryptert" greie som skal funke glimrende selv om det er flere med bluetooth der.. du har jo paret den med DIN pc, uanz frekvens.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei. Jeg melder meg herved ut av HW.no rekka. Jeg ha joina 1gb.nett linja =D Du skal vel fortsatt sitte på rekka? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei. Jeg melder meg herved ut av HW.no rekka. Jeg ha joina 1gb.nett linja =D Du skal vel fortsatt sitte på rekka? Gbit-netverket er et lite raskt netverk innenfor hw-rekka. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Vil bare si at det er opprettet en egen tråd der vi fortsetter praten om gbit på hw-rekka.. Det ble bare veldig kaotisk i denne tråden.. Den nye tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå