Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal ta med MX1000 musa mi i lomma hver gang jeg forlater plassen min :p

jeg har tenkt samme tanken, bare at jeg har en wireless intellimouse explorer 4.0.. Regner også med at jeg må skaffe meg noe backup utstyr (mus og tastatur), sånn i tilfelle..

 

hvordan er det hvis 300 stk i hallen har samme mus? har de 300 forskjellige frekvenser?

Lenke til kommentar
Jeg skal ta med MX1000 musa mi i lomma hver gang jeg forlater plassen min :p

jeg har tenkt samme tanken, bare at jeg har en wireless intellimouse explorer 4.0.. Regner også med at jeg må skaffe meg noe backup utstyr (mus og tastatur), sånn i tilfelle..

 

hvordan er det hvis 300 stk i hallen har samme mus? har de 300 forskjellige frekvenser?

trådløst utstyr er ikke å anbefalle, ta uansett med begge deler hvis du har, husk at det er mange som sitter innenfor radiusen til musa...

 

edit: hvis 300 i hallen har samme mus, på en mus er det oftest 2 frekvenser, så vil 150 folk skrive å bevege på andre sine mus uten å mene det, det blir ett kaos...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Jeg skal ta med MX1000 musa mi i lomma hver gang jeg forlater plassen min :p

jeg har tenkt samme tanken, bare at jeg har en wireless intellimouse explorer 4.0.. Regner også med at jeg må skaffe meg noe backup utstyr (mus og tastatur), sånn i tilfelle..

 

hvordan er det hvis 300 stk i hallen har samme mus? har de 300 forskjellige frekvenser?

Det kan du jo bare kjøpe der oppe :p

Lenke til kommentar
Min mus funker fint 10-15 meter unna, har MX900 som sender over bluetooth... tror ikke så mange har dem, men jeg som ikke rakk å kjøpe billett har jo ikke noe problem da... ;)

og med bluetooth er det ikke et problem heller (skulle jeg tro), siden det er en "kryptert" greie som skal funke glimrende selv om det er flere med bluetooth der.. du har jo paret den med DIN pc, uanz frekvens..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...