Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare lurte på en ting. Ser dere nevnte TV-kort.. Har det jeg også, men er det tilgang til kabel-TV der da? eller blir det til at vi må ha med antenner? I såfall blir det jo veldig lite å se på, om det i det heletatt blir noe. 5000 maskiner lager rimelig mye signalstøy vil jeg tro. Eller?

Vet dere forresten om det blir satt opp noen TG DC-servere?

Og er det plass til å ta med stressless? Håper på det i allefall. 5 dager på de campingstolene dems har jeg lite lyst til, og etter erfaringer fra kamerater var det ikke noe de ville anbefale heller, så...

Har jeg med stressless kan jeg jo bare lene meg tilbake og såve i den også, så er jo ganske praktisk også. :)

Ca hvor høy vil banneren som går over hele rekken bli forresten? Bare så jeg vet hvor høyt jeg kan bygge. Vil ikke sitte i mitten og ødelegge for hele HW-rekken liksom.

Lenke til kommentar

Ja det er nok døfødt med tvkort. Men hvorfor i alle dager skal man se på tv?? Det er mer en nok å ta seg til på TG. Hvis man absolutt skal se på "tv" laster man ned noen serier og ser på dem ;)

Det er ikke noen offisiell TG DC sever, men det blir garantert satt opp flere DC servere.

Stressless hlres jo behagelig ut å sitte i, men du brude tenke på at bordplatene er 80cm over gulvet. Kan hende du blir sittende litt lavt i stressless. Men det kal jo la seg fikses ikke sant ;)

Det går neppe noen panner over hele rekka (det blir for langt). Kanksje fra ene rekka til den andre. Men nå vet jeg ikke hvem som eventuelt skal lage banneren, så jeg kan ikke svare sikkert på det. Er jo viktig at de som skal lage den forteller hvor og hvordan de har tenkt å sette den opp, så andre kan planlegge hyllesystemer der etter.

Lenke til kommentar

Ok. Da gidder jeg ikke å gjøre noe stort ut av TV-kortet i allefall. Tenkte bare det kunne være greit å få med seg enkelte ting som nyheter osv. For ikke å nevne at jeg Må få med charmed... :p Så da får jeg heller sette kortet over i en annen maskin her hjemme i steden, dersom det ikke er tilgang til TV3 der da.

Bruker stresslessen her hjemme til pulten som er ca like høy, eller kanskje litt høyere, og det er akkurat passe for meg. Så da tar jeg med stresslessen i allefall. :)

Får bare håpe vi finner noen brukbare DC huber på TG da. Mye lettere og bedere enn å gå igjennom hver enkelt maskin i allefall.

Lenke til kommentar

vel, jeg kan garantere deg at de episodene av charmed som eventuelt går på tv3 mens du sitter i hallen skal være peace of cake å finne og laste ned :)

Når det gjelder nyheter så er det jo bare å lese diverse nettaviser flittig.

Det er alltid hvertfall en dc hub. Så med en gang nettet er stabilt ( noe som ofte desverre ikke skjer det første døgnet, la oss krysse fingrene i år) så har du mer enn nok å boltre deg i. Det er noen gale mennesker der ute som har sinnsykt mye liggene på harddisk, og det er i hvertfall et par av dem som med stor sannsynlighet kommer til å sitte på rekka ;)

Lenke til kommentar
Vet dere forresten om det blir satt opp noen TG DC-servere?

Jeg hørte at det var en dc server med omtrent 2k users der i fjor.

Bare tenk deg all den terran og den syke down speeden. Jeg vil si det er livsfarlig å oppholde seg for lenge innpå huben. Man fyller alle diskene, og må bruke pengene som egentlig skal gå til mat, på nye disker... :cry:

Lenke til kommentar
bare lurer. hvis man har med egen stol. burde man ha med sykkel lås så man ikke risikerer å bli frastjålet stolen, eller er det ingen fare for det?

er vel liten fare for det, har ikke hørt om noe særlig mer enn mus og slikt som har blitt stjelt, men det finnes tyver der også, som alle andre steder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...