Kenneth Dammyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Men vi snakka 8-porters svitsj gjorde vi ikke? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Men vi snakka 8-porters svitsj gjorde vi ikke? Jepp. Stemmer det, men det er altids greit å ha med noen eksta kabler... Så jeg tar nok med meg 10-12 stk. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvis det fortsatt er ledig plass på switchen vil jeg melde på broren min også Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hvis det fortsatt er ledig plass på switchen vil jeg melde på broren min også Da står han på lista. EDIT: Det er kun 0 plass igenn på swichen! Vil du være med, så rop ut! (blir kanskje 4 plasser ekstra. Endret 3. januar 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis noen hadde hatt lyst til å selge meg en TG billett skulle jeg med glede blitt med Fant nettopp ut at Norefjell-turen i påsken er avlyst.... Nice timing... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis det fortsatt er ledig plass på switchen vil jeg melde på broren min også Da står han på lista. EDIT: Det er kun 1 plass igenn på swichen! hold av til meg bittelitt. Hva vil det innebære hvis jeg sier ja? Må jeg betale 50 kroner da? Og hva må jeg evt. kjøpe?? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Det var vel 50 kroner som ble nenvt ja. danielsn legger ut. Og faren hans ordner kabler Cat7 faktisk PS: Hva med frakt på pakka? Det koster også penger. Endret 2. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hold av til meg bittelitt. Hva vil det innebære hvis jeg sier ja? Må jeg betale 50 kroner da? Og hva må jeg evt. kjøpe?? Eneste du må ha er et gbit. netverkskort. Jeg ordner cat7 til alle og en swich (hvis ingen andre har en vi kan bruke). De vi gjør nå er å vente på å få vite hastigheten på tg-nettverket. Hvis det blir gbit-netverk der så dropper vi det, for da er det ikke noe å hente på det. Har ingen andre en swich, kjøper jeg en. Pengene er ikke noe å tenke på enda (ikke før swich er ordna og alt klart). Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 PS: Hva med frakt på pakka? Det koster også penger. Den tar jeg meg av. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har dere noen spennende filer å dele da folkens? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har dere noen spennende filer å dele da folkens? Hjemmevideoer. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har dere noen spennende filer å dele da folkens? Nei, desverre Hvis det er noen som har litt ekstra plass å sponse meg med, så tar jeg med en eksta skjerm. Har tv-kort i dataen, så vi kan se på tv. Da bekøver ingen andre å ta med seg noe sånt. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har noen hundre "hjemmefilmer" og "hjemmeserier" på diskene Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 dere kan leie min 5 porters Gb switch for en burger@tg Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hold av til meg bittelitt. Hva vil det innebære hvis jeg sier ja? Må jeg betale 50 kroner da? Og hva må jeg evt. kjøpe?? Eneste du må ha er et gbit. netverkskort. Jeg ordner cat7 til alle og en swich (hvis ingen andre har en vi kan bruke). De vi gjør nå er å vente på å få vite hastigheten på tg-nettverket. Hvis det blir gbit-netverk der så dropper vi det, for da er det ikke noe å hente på det. Har ingen andre en swich, kjøper jeg en. Pengene er ikke noe å tenke på enda (ikke før swich er ordna og alt klart). cat7? Hva er det? Hvor mye koster et nettverkskort med 1gb? :!: Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 dere kan leie min 5 porters Gb switch for en burger@tg Høres jo koselig ut, men det er 3 porter for lite da Cat7 er den nyeste typen nettverkskabel. Skal bla. gi bedre overføringshastighet enn Cat6/Cat5. Det billigste Gigabit nettverkskortet koster: 182 kroner + frakt PS: Jeg har også TV-kort Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ok men sponser dere en burger uansett? dere kan uplinke med den da, så får dere 11 Gb porter, men bare Gb mellom switchene Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvis Deuz, fUzZy^ og stian2k er meldt på så meld oss av... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 dere kan leie min 5 porters Gb switch for en burger@tg Høres jo koselig ut, men det er 3 porter for lite da Cat7 er den nyeste typen nettverkskabel. Skal bla. gi bedre overføringshastighet enn Cat6/Cat5. Det billigste Gigabit nettverkskortet koster: 182 kroner + frakt PS: Jeg har også TV-kort stilig! Vil gjerne bli med, men må bare høre litt først. Hvis vi har disse switchene, så kan vi vel likevel laste ned av alle de andre? 300 kroner for nettverkskort er ikke mye, så skal kjøpe det. Er det alt jeg trenger? ps. selger du tv kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå