Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Jeg har muligens (men tvilsomt) en 48 porters HP ProCurve Gigabit switch (layer 3) til TG, men tviler litt på at den blir kjøpt inn så tidlig.  :cry:

Oh, det hadde vært supert, for da kan jo flere koble seg opp på "mini-nettverket", da :yes: Noen mulighet for at denne blir kjøpt inn før hvis vi som skal være med sender deg 50kr hver?

Hehe, nei dessverre :(

 

Switchen blir kjøpt inn en gang mellom warpzone15 (vinterferien) og warpzone 16 (høstferien). Den skal brukes som backbone. Det er heller ikke helt bestemt om vi går for denne switchen, muligt at vi satser på 2 eller 10 Gb/s fiber uplink til hver bordswitch.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har dere tenkt på noen løsning hvis det blir sittende folk på begge radene som skal være med på Gbit-nettverket deres?

De som skal være med på nettverket, må vel egentlig sitte mest mulig samlet på en av radene. Det regner jeg mes seater kan ordne.

 

Hvis ikke... Må jeg finne på en ana løsning.

Tror ikke du skjønte hva jeg spurte om.

Hvis dere blir mange (på GBit-nettverket deres), så er sjansene for at dere kommer på samme rad ganske liten, dermed blir dere sittende på to rader.

 

Hvordan dere skal plassere dere, får dere finne ut selv.. Jeg vet at Xell har nok å gjøre når seatinga begynner, om ikke hun også skal passe på at Gbit-gruppa skal seates riktig også. Hun nevnte jo at dette får dere ordne selv, og heller bare sende en mail over hvordan dere på Gbit-gruppen vil sitte.

 

Hvis alle blir med som står på den midlertidlige listen nå, så er det jo.. dobbling (hvis ikke mer :p) av hva som var i år.. Det er ikke bare bare å skulle sette sammen det puslespillet.

 

edit:leif

Vell... På en eller ana måte så skal jeg klare å ordne dette... Jeg bare skal klare det. Og jeg klarer det fordi jeg er sta som et esel.

 

 

Foresten...

Fikk tak i fattern så vidt i sta. Og han sa at han kan ordne litt cat7 til oss.

Skal prate mer med han etterpå. Jeg er her hjemme og fattern er langt der ute et sted. Men det jeg vet er at han kan ordne det nesten helt gratis, hviss ikke det blir gratis. :thumbup:

Lenke til kommentar
Sheit er vi der allerede :wow: Selvsagt må vi få ordnet rekke i år også. Regner med at det er en stund til selve plassregistreringa, men forutsatt at jeg får meg billett kan jeg godt ta på meg denne jobben i år også. begynner jo å få litt erfaring ;)

 

For de som ikke vet så mye om denne "tradisjonen" hw-rekka startet med at jeg ikke hadde lyst til å sitte midt mellom en gjeng med gamer-fjortisser som hyler og dæljer tastaturet i bordet og ellers bare sitter og stirrer på skjermen i 4 dager. Altså få samlet en del folk som er hw/ok/casemod-interesert som man kan prate med og ha det litt sosialt. Stikke på Pizzaen over gate og sitte der og skravle noen timer uten at folk får abstineser. Gå ut og ta en øl eller 2 med de som er gamle nok og ellers bli litt bedre kjent med folk man ellers bare har "pratet" med på forumet. Det første året var vi ikke så mange, men de 2 siste årene har det virkelig tatt seg opp. Det skal sies at i fjor endte vi vel opp med å være nesten bare folk fra hw.no@undernet, men folk er selvsagt hjertlige velkommene selvom de ikke er irc-addicts ;)

 

Så hva gjør man for å bli med? Vel, først og framst må man kjøpe billett ;) Når man så har en billett så kan man gå inn på billett infoen og velge Xell som Seater. Send meg en mail så jeg vet hvem du er (det er ikke alle som har samme navn på PTN og forum/IRC). Så ordner vi resten etter hvert.

 

Håper vi får ei sosial rekke i år.

Hvordan kan jeg velge deg som seater?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...