Griznah Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Wehoo! jeg skal være med på rekka, med en eller to til. Sender jo i mail til Xell det med seating-arrangements. Du knall du Xell Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 YaY... skal være med denne gang ja blir med på den hw.no-rekka i lag med 2 kompiser helt enig med Sub-Lock, du er knall Xell Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 får itj lov Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg tror også jeg vil bli med her jah Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Så da må jeg printe ut billettene? okay, men hva er armbåndet til da egentlig? :-/ Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Så da må jeg printe ut billettene? okay, men hva er armbåndet til da egentlig? :-/ ambåndet er til for at du skal slippe å stå i kø når du kommer fram.. Med det kan du gå rett inn slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
Valent Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg er med.. men.. jeg har enda ikke fått billetter.. bestilte kl 13.00 på søndag.. Doh... ergo er med/hvis jeg får billetter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Vel, da er det en billett som går tilbake til køen for de som venter. Jeg har ombestemt meg...jeg drar ikke på TG i år. Jeg har _djævelsk_ lite med penger å dra for å sitte der og ikke ha penger har jeg ikke noe som helst lyst til, for det suger så maks... Så jeg får bare beklage for de som vil ha meg med, men jeg orker ikke i år Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jaja... Ha fin påskeferie ihvertfall Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kan du ta en skitur for meg da B|Real? Slik at jeg får beveget meg litt? Takk på forhånd. Men men, god påskeferie da. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Vel, da er det en billett som går tilbake til køen for de som venter.Jeg har ombestemt meg...jeg drar ikke på TG i år. Jeg har _djævelsk_ lite med penger å dra for å sitte der og ikke ha penger har jeg ikke noe som helst lyst til, for det suger så maks... Så jeg får bare beklage for de som vil ha meg med, men jeg orker ikke i år men.. B|Real...! Jeg som trodde jeg, du og dikky skulle game UT2k4 hele tiden ? Triste greier. Alt burde være gratis! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 jeg er med.. men.. jeg har enda ikke fått billetter.. bestilte kl 13.00 på søndag.. Doh... ergo er med/hvis jeg får billetter. Du får dem ikke i posten, men som utskivbare billetter som du lasterned på partyticket sine sider. Logg deg inn og sjekk om du har fått dem Men dette armbånet.. jeg har bestillt et og lurer på hvordan jeg får det, kommer det i posten? Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Men dette armbånet.. jeg har bestillt et og lurer på hvordan jeg får det, kommer det i posten? Jeg mener og tror man får de/det i posten Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Men dette armbånet.. jeg har bestillt et og lurer på hvordan jeg får det, kommer det i posten? Jeg mener og tror man får de/det i posten Hvis du har bestilt armbåndsutsendelse ja, men hvis ikke må du hente disse på selve Lan'et. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bracelets blir ikke sendt ut før to-tre uker før partiet tror jeg. Lenke til kommentar
diablo fan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 buæææ... fikk ikke biletter jeg nei, men men hadde egentlig ikke råd heller... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 men.. B|Real...! Jeg som trodde jeg, du og dikky skulle game UT2k4 hele tiden ? Triste greier. Alt burde være gratis! Nei, jeg og CFD skulle ut på byen og drikke oss dritings igjen Neieh, for de som forsatt leter etter billett så kan jeg forsatt kjøpe den til noen, men da må jeg har pengene i morra den dag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Sorry for at jeg går litt offtopic. Men finner ikke noe om klokkeslett og slikt på gathering.org. Så jeg spør likegodt her. TG05 starter vel den 23. og slutter 27.. Men når åpner hallen/køen? Og når skal man pakke sammen å dra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvorfor blir jeg spammet av Partyticket fordi jeg holder 2 billetter? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Skal du bruke begge billettane sjøl, wh1te, eller skal nokon andre ha nr2? Isåfall kan eg endre user på den, så slepp du spam. Endret 29. desember 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå