Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry, men må melde avbud på å sitte på hw-rekka dessverre.

En av de jeg skal sammen med, hadde veldig mye imot å sitte sammen med hw-folka, så tror ikke det blir noe hw-rekke i år  :(

Hva har de imot oss? Vi biter ikke... hardt...

HAn har bare veldig mye imot hw-geekz0rs (øy)

Kan sikkert komme bort en tur :)

Lenke til kommentar

Både user og owner har tilgang til å endre seater. Det har ikke så mye å si for meg hvem av dere som gjør det, bare dere sender em mail til meg om hvem som skal sitte sammen etter at dere har endret på billettene. Uavhengig av hvem som har gjrot det. Selvom owner setter alle billettene så er det ikke en selvfølge at alle de skal sitte sammen. og kanskje noen som ikke har samme owner på bilettene vilsitte sammen. Så det viktigste er at dere sender en mail til [email protected] når dere har endrett seater. Jeg vil som tidlgere nevnt ha det på mail så jeg får samlet all infoen på ett sted.

Men jeg har enda ikke fått noen respons fra PTN enda så vi får vel bare vente litt til.

Lenke til kommentar

oki. da har jeg fått svar fra PTN med meldig om at de skulle se på dette snart. Så da går det forhåpentlig vis ikke alt for lenge før vi får mulighet til å velge seater.

Men husk også at det er jul og juleforberedelsene tar litt mer tid i en vosken persons liv en en "fjortiss" som bare skal fikse noen julepressanger. Jeg går ut i fra at også de som jobber på PTN har andre ting å gjøre om dagen, så ikke bli alt for utolmodig dersom det ikke skjer noe før juleaften ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du må ikke ha et PTN-kort, men da må du skrive ut papirbilletter selv.

Hvor ser jeg om jeg har PTN? Mener jeg har det.

Bør jeg bare hive over den ene av de to billettene jeg har nå til den andre som skal ha den?

Lenke til kommentar
oki. da har jeg fått svar fra PTN med meldig om at de skulle se på dette snart. Så da går det forhåpentlig vis ikke alt for lenge før vi får mulighet til å velge seater.

Men husk også at det er jul og juleforberedelsene tar litt mer tid i en vosken persons liv en en "fjortiss" som bare skal fikse noen julepressanger. Jeg går ut i fra at også de som jobber på PTN har andre ting å gjøre om dagen, så ikke bli alt for utolmodig dersom det ikke skjer noe før juleaften ;)

Høres bra ut :D

Lenke til kommentar

parkeringsplassen er stor og den er gratis. Men nå er det selvsagt felre og flere som er gamle nok til å kjøre oppover selv. I fjor var det ganske fult der.

wh1te: logg på PTN og se på "Member card". PTN kort og eventuelle registrerte kredittkort er litet der. Men det hjelper jo selvsagt ikke at det er listet der dersom du har mistet det. Dersom du har et kort listet der som du ikke finner så gå inn på det og merk et som "lost". Da må du printe billett i å, men får mulighet til å kjøpe nytt kort som du kan bruke til neste år. Hvis du har et kort som du ikke har med og ikke har printa billet så sliter du litt i registreringa. Og du kommer til å få masse folk bak deg som blir sure fordi du tar unødvendig lang tid ;)

Lenke til kommentar

nei du må ikke ha PTN kort og som du sier første gnageng man skal på TG har man jo selvsagt ikke det. Men når du ikke har kort er det veldig viktig at du printer ut billetten din før du drar til TG. Ville drøyd med å gjøre det til det nærmet seg påsken og aller helst på en laserprinter så ikke det renner utover hvis den blir våt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...