Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-rekke på The Gathering 05!

Anbefalte innlegg

Dimensionx: vi pleier ikke sitte nære utgangene for det blir jævlig kalt når de har dørene åpene meste parten av tiden. Og sitter man midt på en rad i stede for på enden slipper man masse av "trafikken" av uvedkommede som "bare går forbi" altså man minimerer sansynligheten for at ting blir stjålet. Men for all del, blir vi mange nok kan vi sitte midt på raden så kan dere sitte på enden ;)

den er grei!

vet ikke om jeg kommer helt med rekka eller noen meter unna, grunnet jeg skal dit med kompiser. vet ikke hvem og antall, men det er da noen, og flere av dem er gamere, så tviler på at de hører godt hjemme der.

hoho, blir 18 i januar, så en øl på by'n går vel greit. :)

yes, endelig kan jeg dra til og fra som det passer meg, blir digg å få lappen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

la meg se om jeg har forstått riktig (aldri vært på tg før): jeg skal reise med en venn. men om jeg får han til å registrere seg, så kan begge sitte på hw-rekka ved siden av hverandre? og for å gjøre dette må jeg legge inn en billettbestilling og velge xell som seater?

1/2-veis ot: hvordan er det emd stjeling og sånn på tg? må mann passe på ofte og gjemme ting når man sover?

Lenke til kommentar

Count me in :)

Er lei av å dra sammen med folk som bare gamer og 'whiner' under hele partyet..

Da gjenstår det bare å skaffe billett, da

Hadde vært artig å vite hvor gamle folkene på hw-rekka er. Jeg er 16år

Noen som påberoper seg annsvar med t-skjorter? (Xell?) For t-skjorter må til :)

Lenke til kommentar
1/2-veis ot: hvordan er det emd stjeling og sånn på tg? må mann passe på ofte og gjemme ting når man sover?

Jeg regner med at det er noe stjeling.

Var på OsloLAN i år, og der var det masse stjeling. En venn som satt rett ved meg ble frastjålet shuttlen sin.

Gode råd:

• Helst ikke ta med trådløse ting, da disse har lett for å bli stjelt
  • Ikke la mobil og kamera ligge ved plassen din når du forlater den. Det er mange som har litt lange fingre.
  • Det hjelper lite at du har en venn som passer på, da denne vennen sansynligvis sitter og stirrer inn i skjermen, mens du er borte. Da er det ikke masse hjelp i 'vakta' lenger

Var det noen flere forhåndsregler som burde tas?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
[iC' date=07/12/2004 : 18:04]
Kunne tenke meg å være med, men muttern syns jeg er for liten (15 når det arrangeres). Vet noen her om noen gode metoder jeg kan bruke for å overtale muttern. Fattern ekke noe problem.

Edit: skrivefeil

Du kan jo bruke fattern til å overtale muttern med da! :p

Har tengt på det. Og jeg har overtalt han til å gjøre det :)

Gleder meg til påskeferien!

Kan noen sende meg en PM når det blir bestemt hvilke rekke som er hw-rekka?

Lenke til kommentar

Tror det kommer en parents-guide elns, der hvor det står at kravet for at unge deltagere skal få være med er at de skal kunne ta ansvar for seg selv.

Jeg reiste for første gang på et stort lan når jeg var 15, og det var oslolan03. Reiste dog sammen med flere venner, slik at vi var en gruppe som reiste sammen.

Hvis de blir engstlige, så er det jo bare å lære dem msn eller irc eller noe sånt, da :p

Lenke til kommentar
:love: Skal på tg med 3 kamerater....hadde vært kult og sitti på rekka....men hvordan melder man seg på rekka?? :hmm:

You're on it now.. Hvis du vil da. Er ingen offisielle greier enda. Kommer til å oppdatere første post i tråden tror jeg med de som blir med etter hvert som tiden går.

Lenke til kommentar
Kunne tenke meg å være med, men muttern syns jeg er for liten (15 når det arrangeres). Vet noen her om noen gode metoder jeg kan bruke for å overtale muttern. Fattern ekke noe problem.

Edit: skrivefeil

Si ifra at det ikke er noe alkohol (unntatt en nedteipa CFD)

Det er mange voksne for aldern folk der, men også mange 14tizzer (Atticus)

Vi på #hw.no rekka passer på hverandre.

Det er MYE mer enn å sitte på data 4dager i strekk... Møter mange hyggelig folk også er det noen events og sånt

Kan egentlig ikke komme på noen grunner til å ikke dra... utenom de forferdelige dassene...

Tips til deg: Lei motellrom...

PS: Tusen takk, Blib :)

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar
men, om noen gidder svare. må jeg bestille først for å havne på rekka? eller er det noe dere ordner med tg-crewet? jeg skal med en kamerat og vil gjerne sitte ved siden av han på rekka....

Det er litt tidlig å si at man skal på tg, men sett at man får billett, så kan man gå inn på en meny på www.partyticket.net, og velge hvem som skal ha annsvar for valg av sitteplass på sin billett. Også kalt seater.

Da kan 'lederen' av hw-rekka bestemme plasser for mange av brukerne, slik at vi kommer på samme rekke.

Det e rslik det fungerer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...