Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har ikke vært på lan før,men gleder meg sykt til tg. men har et spm: har sett mange bilder fra tidligere tg'er, og ser at det er lang kø utenfor Vikingskipet før man kommer inn. finnes det noen traller eller noe man kan låne? ser litt kjipt ut å stå å holde en crt skjerm pluss maskin i en halvtime.

I fjor gikk jeg rett inn for å få armbånd, så var det ut igjen og passe på utstyret til de åpnet hallen... det var en lang rekke med folk, men aldri noen kø, man gikk inn uten for mange stopp osv.

Lenke til kommentar
jeg har ikke vært på lan før,men gleder meg sykt til tg. men har et spm: har sett mange bilder fra tidligere tg'er, og ser at det er lang kø utenfor Vikingskipet før man kommer inn. finnes det noen traller eller noe man kan låne? ser litt kjipt ut å stå å holde en crt skjerm pluss maskin i en halvtime.

I fjor gikk jeg rett inn for å få armbånd, så var det ut igjen og passe på utstyret til de åpnet hallen... det var en lang rekke med folk, men aldri noen kø, man gikk inn uten for mange stopp osv.

jeg har bestillt et slikt armbånd, men lurer på: fikk bare kjøpt et,men kameraten min skal også være med. bestilte 2 ptn kort, funker de likt som armbåndet?

Lenke til kommentar
jeg har bestillt et slikt armbånd, men lurer på: fikk bare kjøpt et,men kameraten min skal også være med. bestilte 2 ptn kort, funker de likt som armbåndet?

nei, PTN er for å registrere deg inne i hallen til diverse ting, og istedet for papir-bilett, båndet er noe du viser frem hver gang du skal inn i hallen...

Lenke til kommentar

Du får armbånd når du ankommer og registrerer deg :)

fredrikrb: såvidt meg bekjent trer "antipirat" loven fremdeles i kraft fra 1.jan, og problemet med det er?..

ser litt kjipt ut å stå å holde en crt skjerm pluss maskin i en halvtime.

:D nå er du litt vel optimistisk her, køene der har jo før vart i flere timer, men kommer man litt senere på dagen er køen borte :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...