mutamata Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) nå er det bare å glede seg fikk denne meldinga på partyticket.net edit: hva betyr denne? Endret 15. desember 2004 av graslauk Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da er billetten i boks.. Da er jeg garantert med. Så da kan jeg, Suzze + kamerater skrives på Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 edit: hva betyr denne? Er ingen error der.. Er en melding om at du ikke har satt opp noen som brukere av billettene dine. Klikk på hver av de og velg "Choose user" Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 edit: hva betyr denne? Er ingen error der.. Er en melding om at du ikke har satt opp noen som brukere av billettene dine. Klikk på hver av de og velg "Choose user" skal man skrive inn eposten til den som skal ha den da? åsså kan han bruke den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Me thinks jeg har billett, jeg har fått beskjed om at den er så godt som sikret av en søtnos på forumet. Sleng meg på med suzze og bakemesterharepus. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg har ikke vært på lan før,men gleder meg sykt til tg. men har et spm: har sett mange bilder fra tidligere tg'er, og ser at det er lang kø utenfor Vikingskipet før man kommer inn. finnes det noen traller eller noe man kan låne? ser litt kjipt ut å stå å holde en crt skjerm pluss maskin i en halvtime. I fjor gikk jeg rett inn for å få armbånd, så var det ut igjen og passe på utstyret til de åpnet hallen... det var en lang rekke med folk, men aldri noen kø, man gikk inn uten for mange stopp osv. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 graslauk: Som det allerede er sagt, du må velge hvem som skal bruke billettene. Vedkommende må registrere seg på PTN, og så må du endre brukeren av billetten til kallenavnet/emailen hans/hennes! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvilke spill bør jeg skaffe? Jeg har aldri vært på lan før. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvilke spill bør jeg skaffe?Jeg har aldri vært på lan før. Pong. CS er jo en slager, Source er vel den nyeste slageren. Half-Life 2 Battlefield 2 om det kommer før TG Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvilke spill bør jeg skaffe?Jeg har aldri vært på lan før. Hva slags spill liker du å spille da? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvilke spill bør jeg skaffe?Jeg har aldri vært på lan før. De som er mest populære og de som du selv liker å spille. Du kan jo feks se på compo listene hvilke spill som skal spilles... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 på LAN spiller jeg: Far Cry, NFSU 2, BF:V, BF:V, Sven-Coop, (cs kanskje), WC3-- synes det er bra LAN spill Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg har ikke vært på lan før,men gleder meg sykt til tg. men har et spm: har sett mange bilder fra tidligere tg'er, og ser at det er lang kø utenfor Vikingskipet før man kommer inn. finnes det noen traller eller noe man kan låne? ser litt kjipt ut å stå å holde en crt skjerm pluss maskin i en halvtime. I fjor gikk jeg rett inn for å få armbånd, så var det ut igjen og passe på utstyret til de åpnet hallen... det var en lang rekke med folk, men aldri noen kø, man gikk inn uten for mange stopp osv. jeg har bestillt et slikt armbånd, men lurer på: fikk bare kjøpt et,men kameraten min skal også være med. bestilte 2 ptn kort, funker de likt som armbåndet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Her skal vi spille AOE2! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvilke spill bør jeg skaffe?Jeg har aldri vært på lan før. du kan jo dra over masse spill når du kommer på tg da:p Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg har bestillt et slikt armbånd, men lurer på: fikk bare kjøpt et,men kameraten min skal også være med. bestilte 2 ptn kort, funker de likt som armbåndet? nei, PTN er for å registrere deg inne i hallen til diverse ting, og istedet for papir-bilett, båndet er noe du viser frem hver gang du skal inn i hallen... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2040005 Det har ikke blitt noe av dette, har det vel? Da kommer ikke Fredrik i så fall. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hva med oss som ikke har bestilt armbånd...Kan ikke vi gå ut av hallen da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du får armbånd når du ankommer og registrerer deg fredrikrb: såvidt meg bekjent trer "antipirat" loven fremdeles i kraft fra 1.jan, og problemet med det er?.. ser litt kjipt ut å stå å holde en crt skjerm pluss maskin i en halvtime. nå er du litt vel optimistisk her, køene der har jo før vart i flere timer, men kommer man litt senere på dagen er køen borte Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ueland, nå tenkte jeg mer på om crew gjør noe om de ser DC, sånt skjer jo ikke vanligvis, ikke noe de har planer om vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå