Ueland Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Xell: Man har et eget valg på siden der det står hvor man er i køen som heter "fjern meg fra køen", ønskes vel at den brukes. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er bra at det tar lang tid! Pga det betyr at det er mange som ikke skal ha bilett bare står i kø for det om. Derfor stopper det opp. Det betyr flere biletter til oss + at man får bedre tid til å betale biletten Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 ueland: oki. kom aldri så langt jeg. var ikke logget på mellom det tidspuktet jeg fikk kønummer og jeg kunne hadle Da oppfordrer jeg alle som står i kø, men som har skaffet seg billetter gjennom kammerater som sto tidligere i køen, og å fjerne seg fra køen. Og alle som står i køen og som skal ha billetter til å hadle så fort som mulig når det blir deres tur Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da ble det billetter på meg Nå er det bare noe over 900stk billetter igjen...... *Glede seg til TG* Lenke til kommentar
highlander Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Sett meg opp på kanskje-lista Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg mener nå at folk fra rekka bør tåle å sitte med hverandre enten de er ubergamers eller ikke. Så lenge en ikke *kun* sitter og spiller og ikke enser omverdenen eller skriker halsen til helvete første dagen kan vi vel alle komme overens eller? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg mener nå at folk fra rekka bør tåle å sitte med hverandre enten de er ubergamers eller ikke. Så lenge en ikke *kun* sitter og spiller og ikke enser omverdenen eller skriker halsen til helvete første dagen kan vi vel alle komme overens eller? Ingenting i veien med gamere, så lenge de holder kjejft! var på gamerLAN i helga, der satt store deler av deltagerene og hyla og skrek men de knuste tastaturene sine. Det orker jeg ikke på TG! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg mener nå at folk fra rekka bør tåle å sitte med hverandre enten de er ubergamers eller ikke. Så lenge en ikke *kun* sitter og spiller og ikke enser omverdenen eller skriker halsen til helvete første dagen kan vi vel alle komme overens eller? Hadde vel vært en fordel om de skrek seg ferdig første dagen, så har vi fire dager i fred og ro. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Hadde vel vært en fordel om de skrek seg ferdig første dagen, så har vi fire dager i fred og ro. Hmm, har ikke vært på TG før altså? Skriking under TG vil det bli *MER* enn nok av - det kan jeg love dere. Det jeg håper på er at ingen av de vil sitte ved siden av meg bare Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hadde vel vært en fordel om de skrek seg ferdig første dagen, så har vi fire dager i fred og ro. Hmm, har ikke vært på TG før altså? Skriking under TG vil det bli *MER* enn nok av - det kan jeg love dere. Det jeg håper på er at ingen av de vil sitte ved siden av meg bare Har ikke det, nei. Men om det hadde havnet skrikere på rekka ville det vært en fordel om de skrek seg hese den første dagen. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 missliker sterkt skriking Men transport, er det egen TG buss ol. opp fra et spesifikk sted eller er transport på egenhond ? Husker at scrabble200 (data party i skien) hadde en buss folk slang seg på Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 http://buss.lanpro.no/ Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Vi kan også ordne busstransporter fra flere steder om det er nok interesse for det, refererer til webadressen i posten før meg.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da ble det billetter på meg Nå er det bare noe over 900stk billetter igjen...... *Glede seg til TG* seriøst jeg trode det var utsolgt jeg Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Neida. Er cirka 500 igjen. Eller 499. Nå fikk jeg og EDIT: Har en Onkel som driver busser. Kan spørre om hva han skal ha for det. Det blir isåfall å kjøre fra Oslo-område og opp. Endret 15. desember 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Da er billetten i boks Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg er med på rekka! Gleder meg så sykt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Skriv meg på med tre venner ved siden av LordZyfeX... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg har ikke vært på lan før,men gleder meg sykt til tg. men har et spm: har sett mange bilder fra tidligere tg'er, og ser at det er lang kø utenfor Vikingskipet før man kommer inn. finnes det noen traller eller noe man kan låne? ser litt kjipt ut å stå å holde en crt skjerm pluss maskin i en halvtime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå