Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ueland: oki. kom aldri så langt jeg. var ikke logget på mellom det tidspuktet jeg fikk kønummer og jeg kunne hadle ;)

Da oppfordrer jeg alle som står i kø, men som har skaffet seg billetter gjennom kammerater som sto tidligere i køen, og å fjerne seg fra køen. Og alle som står i køen og som skal ha billetter til å hadle så fort som mulig når det blir deres tur ;)

Lenke til kommentar

Jeg mener nå at folk fra rekka bør tåle å sitte med hverandre enten de er ubergamers eller ikke. Så lenge en ikke *kun* sitter og spiller og ikke enser omverdenen eller skriker halsen til helvete første dagen kan vi vel alle komme overens eller? :)

Lenke til kommentar
Jeg mener nå at folk fra rekka bør tåle å sitte med hverandre enten de er ubergamers eller ikke. Så lenge en ikke *kun* sitter og spiller og ikke enser omverdenen eller skriker halsen til helvete første dagen kan vi vel alle komme overens eller? :)

Ingenting i veien med gamere, så lenge de holder kjejft! var på gamerLAN i helga, der satt store deler av deltagerene og hyla og skrek men de knuste tastaturene sine. Det orker jeg ikke på TG!

Lenke til kommentar

Hadde vel vært en fordel om de skrek seg ferdig første dagen, så har vi fire dager i fred og ro. :p

Lenke til kommentar
Hadde vel vært en fordel om de skrek seg ferdig første dagen, så har vi fire dager i fred og ro. :p

Hmm, har ikke vært på TG før altså?

Skriking under TG vil det bli *MER* enn nok av - det kan jeg love dere. Det jeg håper på er at ingen av de vil sitte ved siden av meg bare :)

Lenke til kommentar

Hmm, har ikke vært på TG før altså?

Skriking under TG vil det bli *MER* enn nok av - det kan jeg love dere. Det jeg håper på er at ingen av de vil sitte ved siden av meg bare :)

Har ikke det, nei. Men om det hadde havnet skrikere på rekka ville det vært en fordel om de skrek seg hese den første dagen. :p

Lenke til kommentar

jeg har ikke vært på lan før,men gleder meg sykt til tg. men har et spm: har sett mange bilder fra tidligere tg'er, og ser at det er lang kø utenfor Vikingskipet før man kommer inn. finnes det noen traller eller noe man kan låne? ser litt kjipt ut å stå å holde en crt skjerm pluss maskin i en halvtime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...