War Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 på hw rekka, finnes det en måte å få skilt cs folk på den ene siden? vet ikke om noe mer agresivt og barnselig som en cs spiller som blir skutt. Jeg som for eks kommer til å spille battlefield vil da sitte ved noen som liker det spillet, sende pm til alle ?tungvint Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg bryr meg ikke så mye om hvem jeg sitter med så lenge de er greie folk og selv om man spiller cs trenger man ikke være fjortiss Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 jeg bryr meg ikke så mye om hvem jeg sitter med så lenge de er greie folk og selv om man spiller cs trenger man ikke være fjortiss så sant så sant! jeg spiller litt cs og er ikke fjortiss.. kanskje litt på tull, men det er ikke mye Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Eller kanskje jeg bare skal begynne å spille cs jeg også Endret 14. desember 2004 av War Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 kanskje enig alikevel. det er i skjermen man skal se, hva sidemannen gjør får være det samme Jaha Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Problemet er ikke CS - det er de idiotene som skriker og banner og hyler så sinnsykt hver gang de blir kverka i diverse FPS slik at resten av oss bare får lyst til å denge personen med noe tungt. "Tilfeldigvis" spiller flesteparten av disse CS så derfor sier vi bare "CS-fjortiser" eller "CS-idioter" for å gjøre det kort. Poenget med rekka, føler jeg, er ikke bare det å møte folk fra HW, men også det å kunne dra på TG uten den frykten for at du blir sittende ved siden av en slik CS-idiot. MY opinion Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sett meg opp på "kanskje-listen" da. Er litt usikker på om jeg skal på TG/OL eller om det blir fjellet... Hehe. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 ... hender at jeg kan slå i tastaturet men thats it.. Dersom du sitter innenfor 10 meters rekkevidde fra meg og begynner å dælje på tastaturet kan jeg garantere deg at du skal få hjelp. Og sammen er jeg helt sikker på at vi kan klare å knuse det til fillebiter en gnag for alle Det ble nevt å skille litt på hvem som sitter hvor. Det ble gjort et forsøk på det i fjor, men det ble rett og slett kaos. Da skulle folk bare si i fra om de hørte til i gamer ikke antigamer, men dette førte til litt vel mye trakasering på irc og endte med at ingen ville kategoriserer som gamer. Det kan jeg jo for så vidt skjønne, men gjør jo at vi er like langt. Jeg synes jo det ville vært en god ide å skille litt. Hele opplegget med rekka startet jo for å få mulighet til å sitte sammen med folk som ikke er interresert i å sitte å spille hele tiden. Så hvorfor ikke ha en "gruppe i gruppa" som er interresert i å sitte å spille mye? og da er det jo logisk at de sitter i nærheten av hverandre. På den andre siden... jo færre grupperinger, jo lettere jobb for meg å få plassert folk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sett meg og to kompiser opp på kanskje. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg + 5 kamerater skal til TG, alle mer eller mindre hardware.no lesere Har ikke ordna user på alle ticketsene og slikt ennå. Når dette er i orden og slik så kommer jeg sikkert til og bli med på HW rekka Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 sitter enda i den jævla køen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 sitter enda i den jævla køen Me 2 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 sitter i køem enda jeg å hvorfor tar det så lang tid?? uff Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Problemet er ikke CS - det er de idiotene som skriker og banner og hyler så sinnsykt hver gang de blir kverka i diverse FPS slik at resten av oss bare får lyst til å denge personen med noe tungt. "Tilfeldigvis" spiller flesteparten av disse CS så derfor sier vi bare "CS-fjortiser" eller "CS-idioter" for å gjøre det kort. Poenget med rekka, føler jeg, er ikke bare det å møte folk fra HW, men også det å kunne dra på TG uten den frykten for at du blir sittende ved siden av en slik CS-idiot. MY opinion Hehe... jaja, da foreslår jeg at gamer.no-folka pakker sakene sine... neida.. men riktig det Blib, og er fullstendig enig med deg, hater folk som skriker og griner når de blir skutt.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 sitter i kø enda jeg også... har biletter da, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre når det er min tur... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) at køen er treg overrasker meg ikke. De kan jo ikke ha flere under behandlige enn at de er garantert å ikke selge flere billetter enn de har. Vet ikke hvor langt de er i køen men i det de er forbi nr 800 må de jo vente på at hver enkelt skal gjennomføre handelen før de kan gå videre til neste man i køen. Og dersom noen kjøper alle 5 billettene de kan kan de ikke gå videre i køen før mange nok har kjøpt færre enn 5. Og siden alle har 48 timer på seg på å gjennomføre handelen er dt helt naturlig at dette går tregt. aklla: hvis du vet sikkert at du ikke skal kjøpe noen billetter når det blir din tur så send en mail til PTN allerede nå og si at de kan fjerne deg fra kjøen. Da slipper de som står bak deg vente 48 timer ekstra. De som ikke benytter seg av køplassen sin er jo de som oppholder køen mest siden PTN da må vente helt til fristen går ut før de går videre. Endret 14. desember 2004 av Xell Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sett meg opp på "kanskje-listen" da. Er litt usikker på om jeg skal på TG/OL eller om det blir fjellet... Hehe. Tror du kan glemme TG, med mindre du allerede står i kø Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg skal nok på hw-rekka hvis jeg drar, hvilket er 90% sannsynlig Endret 14. desember 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Problemet er ikke CS - det er de idiotene som skriker og banner og hyler så sinnsykt hver gang de blir kverka i diverse FPS slik at resten av oss bare får lyst til å denge personen med noe tungt. "Tilfeldigvis" spiller flesteparten av disse CS så derfor sier vi bare "CS-fjortiser" eller "CS-idioter" for å gjøre det kort. Poenget med rekka, føler jeg, er ikke bare det å møte folk fra HW, men også det å kunne dra på TG uten den frykten for at du blir sittende ved siden av en slik CS-idiot. MY opinion Hehe... jaja, da foreslår jeg at gamer.no-folka pakker sakene sine... neida.. men riktig det Blib, og er fullstendig enig med deg, hater folk som skriker og griner når de blir skutt.. jeg kommer nok til å spille der (kanksje ikke noe bombe ),men jeg er aldri slik at jeg "klikker" om jeg blir skutt på et spill. spiller bare for å ha litt gøy, og kommer ikke til å spille på langt nær hele tiden under tg. jeg vil jo også sitte på hw rekka,sammen med mange som jeg har "truffet" her på forumet. og jeg vil jo IKKE sitte ved siden av über-gamere som tilfeldigvis også er fra forumet. tror ikke man bør dele inn slik alle som skal spille litt må sitte på et område, det fører nok bare til krangling.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå