Ernie Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) blir vel litt vanskelig å skaffe bilett nå? Ja, de starter jo så forbanna tidlig i år :-/ Endret 12. desember 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Måtte langt tilbake og hente fram denne igjenn. Det er vist flere som ikke har fått den med seg. Vi er nå forbi pt1 (de fleste av oss) men siden seatervalget ikke er tilgjengelig enda er det bare å lene seg tilbake og vente litt. Ikke noen grunn til å begynne å stresse enda. Mend et er mange som melder interresse hre på tråden og det er jo kult. MEN; erfaringen tilsier at veldig mange som slenger seg på på dette tidspunkt med "kult dette blir jeg med på" ender opp med å sitte et helt annet sted i salen. Derfor gidder ikke jeg å bruke tid og energi på alle disse tingene nå. Det blir mer enn nok jobb med organiserien når "ting begynner å skje". Så jeg vil understreke; alle PMer jeg får i form av "jeg heter Fnatt og jeg og kompisen min Buse vil gjerne sitte ved siden av hverandre på rekka" går rett i søpla på dette stadiet. Følg punktene etterhvert som de lar seg gjennomføre og vi ungår missforståelser og forglemmelser. Dersom dere følger punktene er det mye letter e for meg å få meg meg alle sammen og dere er garantert å bli med i rett gruppe. i will certainly do my best! Endret 12. desember 2004 av Ueland Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 det var en svært god plan... den planen bærer preg av at du har gjort det før Xell Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg gleder meg værtfall, jeg har fått skaffe 3 billetter og de er til meg og to kamerater av meg, og vi skal sitte på hw rekke som jeg allerede har sakt og vi gleder oss noe helt sinnsykt, dette blir vært første år på TG05 faktisk vårt første lan party Så dette blir digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Urettferdige greier. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg skal være med på hw rekken, trodde jeg hadde sagt ifra. Sleng meg på med kamerater (4stk) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Skal du fortsatt ha ein, wh1te? Er nr. 90 nuh. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hvis man steller seg i kø nå, er det da noen kjangs for å få bilett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Skal du fortsatt ha ein, wh1te?Er nr. 90 nuh. Skal ha to Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det går kaanskje. Har 4 sikre inkl. deg og ein usikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det går kaanskje. Har 4 sikre inkl. deg og ein usikker. Send PM når du vet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det går kaanskje. Har 4 sikre inkl. deg og ein usikker. Send PM når du vet. Join #hw.no på Undernet og send en message til "Julf" Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Woah! /me is t3h confused. Kven skal på undernet og kven er Julf? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 wh1te skal på undernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det går kaanskje. Har 4 sikre inkl. deg og ein usikker. Send PM når du vet. Join #hw.no på Undernet og send en message til "Julf" Jeg har lagt IRC på hylla... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 jeg skal være med helt sikkert, så du kan fjerne meg fra kansje liste :p Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Til alle som luser på om det er sjans å få billett hvis man stiller seg i kø. Jeg vil si at sjansen er veldig stor. Man må bare ha 3 mnd med tolmodighet. Dersom man absolutt vil på TG er det bare å bestemme seg for at det er det du skal gjøre i Påsken, ikke planlegge noe annet og melde seg inn i billettkøen. Det er mange som sitter på billetter som de ender opp med å ikke bruke. Fristen for å refundere billetter er i år 1.mars. Det er også mange som strå i billettkøen som ikke kjøper sånn helt på slutten fordi de har gitt opp og lagt andre planer. Det som er litt dumt med å få billetter så sent er at de fleste har plassert seg i hallen så det er ikke så mye å velge mellom i hvor man vil sitte. Så man må bare ikke legge andre planer, men ha sterk tro på at billetten kommer i boks før eller siden Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Jeg vet at det er flere som har billett til overs pga kompis som trakk seg. disse vil bli delt ut her inne til de med pc og lyst- uten bilett fra før Endret 13. desember 2004 av War Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ARRgh mulig jeg ender opp som i fjord.. kompisene mine tør ikke sitte med dere:( Xell, kan de sette meg som usikker? BTW, blir det t-sjorter i år også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå