KimNK Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 FuZzY^: På TG er det telt som gjelder. Altså har du valg mellom: Telt i salen Telt i random hage Telt på parkeringsplassen Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 FuZzY^: På TG er det telt som gjelder. Altså har du valg mellom:Telt i salen Telt i random hage Telt på parkeringsplassen jeg hadde gått for random hage hvis jeg ikke bodde 20 min unna vikingskipet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 er det noen som blir meg og spleise på et extra bord ???? kunne vært kjekt med litt extra plass og så må vi lagge banner med en gang vi vet hvor mange det er på rekka lager vi en som er like lang som rekka vår Vi lager jo en banner ifra begynnelsen av HW rekka til enden var det ikke det jeg sa jo Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Blib du har ført om toxicman to ganger nå ToxicMan+kamerat og toxicman og christer, det blir vel litt feil Lenke til kommentar
adawen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Var det noen i det heletatt som fikk den berømmelige SMS-varslingen? Jeg føler meg lurt! > Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Var det noen i det heletatt som fikk den berømmelige SMS-varslingen?Jeg føler meg lurt! > jeg fikk min 07.19 i dag Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Var det noen i det heletatt som fikk den berømmelige SMS-varslingen?Jeg føler meg lurt! > jeg fikk min 07.19 i dag jeg fikk min i 12 tiden idag Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 har ikke fått noe enda sitter i kø enda jeg Lenke til kommentar
adawen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har kjøpt og betalt for leeenge siden - still no sms - svindlere! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hmm... hvorfor får jeg opp "du er nr ~1400 i køen" når jeg alleredet har fått bestilt da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Fordi du allerede har bestilt vel Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hmm... hvorfor får jeg opp "du er nr ~1400 i køen" når jeg alleredet har fått bestilt da? Du står i en ny kø for å kjøpe flere billetter. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) åja.. hehe. men da er det jo greit. har bestilt og betalt biletten alleredet, så da er det bare å vente. skulle bare ønske jeg hadde hatt plass til å ta med stress-lessen min men. er vel litt vel stort å kaste i baksetet i tillegg til maskinen, 19" CRT, stereoanlegg, mat/drikke osv, hehe. regner med det er plass til å parkere utenfor vikingskipet? for da er det jo bare å eventuelt såve i bilen. Endret 12. desember 2004 av Jannis-15 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 anbefales ikke å sove i bilen! men ja, er godt med parkeringsplass der, kan ta med campingvogn/bil om du vil Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Tar med sovepose jeg! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 jeg hadde gått for random hage hvis jeg ikke bodde 20 min unna vikingskipet Da går vi for hagen din? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 åja.. hehe. men da er det jo greit. har bestilt og betalt biletten alleredet, så da er det bare å vente. skulle bare ønske jeg hadde hatt plass til å ta med stress-lessen min men. er vel litt vel stort å kaste i baksetet i tillegg til maskinen, 19" CRT, stereoanlegg, mat/drikke osv, hehe. regner med det er plass til å parkere utenfor vikingskipet? for da er det jo bare å eventuelt såve i bilen. er vel kanskje ikke så populært å ta med stereoannlegg....hehe, har hørt om del folk som har fått sure blikk for det før. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hehe, tenkte ikke på noen kjempegreier da. bare noe i stedenfor hodetelefoner. klarer ikke å bruke holdetelefoner lenge i strekk, så må ha med noen vanlige høyttalere i tillegg bare. men hvorfor anbefales det ikke å sove i bilen, Dimensionx? jaja, får se hva dte blir til. kan jo godt hende jeg har kjøpt meg ny bil innen TG uansett, og da får jeg jo ikke plass til å såve der engang om jeg kjøper den bilen jeg planlegger. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Finnes det ingen plass man kan sove utenom i hallen på TG? Feks en sove sal eller noe... ?Er jo umulig å få søvn i hallen.... kjøp "sov i ro"(øre-propper) og sånn du hr over øya, så blir det stille og mørkt der... de selger nok "sov i ro" på tg og ta med liggeunderlag, betongen er litt ubehagelig i lengden... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg fikk beskjed om at jeg var nr 25 i køen, og at jeg kunne sjekke det ved å trykke på den linken i mailen... Vel jeg gjorde det og plutselig kunne jeg handle biletter (kom ingenting om at jeg var nr 25) og jeg har sluttet å motta mail. Jeg har fortsatt mine 48 timer på å bestille sant? (Skal bestille for 3 kamerater, og de penga får jeg ikke før i morgen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå