Hellslayer Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Fullt mulig at han fant det på partyticket... Kanskje her Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 uff...hvorfor legger de ut bilettene ut for salg så tidlig, skulle ha hatt litt tid til å bestemme meg først så da blir det vel ikke til at jeg kommer Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Det er litt kjett igrunn ja... Selv har jeg ikke råd før jeg får penger i januar, og da er vel ratt alt av biletter tatt (Med mindre mange tusen er i samme situasjon som meg da ) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Sheit er vi der allerede Selvsagt må vi få ordnet rekke i år også. Regner med at det er en stund til selve plassregistreringa, men forutsatt at jeg får meg billett kan jeg godt ta på meg denne jobben i år også. begynner jo å få litt erfaring For de som ikke vet så mye om denne "tradisjonen" hw-rekka startet med at jeg ikke hadde lyst til å sitte midt mellom en gjeng med gamer-fjortisser som hyler og dæljer tastaturet i bordet og ellers bare sitter og stirrer på skjermen i 4 dager. Altså få samlet en del folk som er hw/ok/casemod-interesert som man kan prate med og ha det litt sosialt. Stikke på Pizzaen over gate og sitte der og skravle noen timer uten at folk får abstineser. Gå ut og ta en øl eller 2 med de som er gamle nok og ellers bli litt bedre kjent med folk man ellers bare har "pratet" med på forumet. Det første året var vi ikke så mange, men de 2 siste årene har det virkelig tatt seg opp. Det skal sies at i fjor endte vi vel opp med å være nesten bare folk fra hw.no@undernet, men folk er selvsagt hjertlige velkommene selvom de ikke er irc-addicts Så hva gjør man for å bli med? Vel, først og framst må man kjøpe billett Når man så har en billett så kan man gå inn på billett infoen og velge Xell som Seater. Send meg en mail så jeg vet hvem du er (det er ikke alle som har samme navn på PTN og forum/IRC). Så ordner vi resten etter hvert. Håper vi får ei sosial rekke i år. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) jaja, da blei det TG og ikke OL på meg da. gi beskjed etter en stund hvor HW rekka er da, så kommer jeg og flere til å sette oss ved siden av eller i nærheten. helst nærme en utgang? på enden av raden slik at det er lettere å oppbevare ting? IRC kanal? Endret 7. desember 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) #HW.no@Undernet er en kanal hvor brukerne av forumet kan snakke, diskutere og ha det morsomt. #Hardware.no@EFnet er en hjelpekanal. Så ta turen innom #Hw.no hvis du lurer på noe (som ikke er hw-relatert, eller at du trenger hjelp. Sånt er fyfy). Eller post her Endret 7. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Dimensionx: vi pleier ikke sitte nære utgangene for det blir jævlig kalt når de har dørene åpene meste parten av tiden. Og sitter man midt på en rad i stede for på enden slipper man masse av "trafikken" av uvedkommede som "bare går forbi" altså man minimerer sansynligheten for at ting blir stjålet. Men for all del, blir vi mange nok kan vi sitte midt på raden så kan dere sitte på enden Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Regner med at det er en stund til selve plassregistreringa, men forutsatt at jeg får meg billett kan jeg godt ta på meg denne jobben i år også. begynner jo å få litt erfaring Takker, hadde håpt på dette Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Dette høres kewlt ut. *melde seg på hw.no rekka* Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Hadde vært gøy å sittet med hw-folka.... Hvor i hallen blir eventuelt? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg skal iallefall. Har med noen kompiser, får de også være med? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 hmm hvor vi blir sittende kan jo sikkert diskuteres. Kanskje ikke så midt i hallen som i fjor... der ble det i hvertfall godt og varmt..... men personlig synes jeg det er bedre å sitte et sted hvor det er varmt og man kan sitte i bare tskjorta enn å sitte et sted der det er så mye trekk at man nesten ikke orker å taste på tastaturet. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Blir med på rekka jeg og noen kamerater Må nok få meg nytt skjermkort til TG, det gamle er i streik. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hva er TG rekke uten meg? Nei, Jeg må nok melde meg på, 3. året på rad! Litt off topic; Er det noen som kan kjøpe billett til meg på lørdagen? Helst noen med Visa, kan betale på forskudd... Jeg må på sånn trening-sak... Helst noen som har vært med i rekka før... PM meg. Tipper at den eneste grunnen til at billettene blir lagt ut for salg nå og på så kort forvarsel, er fordi de skal være ute før OsloLan. Endret 7. desember 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Har aldri vært på TG, men har utrolig lyst, er bare det at det er langt å reise... bor i Stavanger... Endret 7. desember 2004 av Asbjørn T. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Virker interessant, dette blir mitt første tg, kunne vært gøy å treffe noen av forum brukerene. Regner med det blir en moden gjeng, kan ikke fordra cs og alt skriket rundt det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Hei, Xell. Tror jeg skal på TG, om jeg skal må jeg vel sitte med #hw.no Måtte bare ha et innlegg i tråden, slik at jeg ser når noe nytt skjer. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Count me in on that line. Var bare å få tak i billett, noe jeg håper kommer til å gå greit på ISDN. Første år på TG kan jo likegodt bli en god erfaring (dvs. slippe maset av 14-åringer som Xell sa) Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 ja dette blir nå mitt første TG da..så hvorfor ikke joine Hw-rekka da bare jeg får med jan-erik å øyvind dahle da.... Men jeg skal prøve!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Kunne tenke meg å være med, men muttern syns jeg er for liten (15 når det arrangeres). Vet noen her om noen gode metoder jeg kan bruke for å overtale muttern. Fattern ekke noe problem. Edit: skrivefeil Du kan jo bruke fattern til å overtale muttern med da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå