Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da tar jeg bare med den ene. Men vet noen når jeg ca. kan kjøpe biletter? Jeg er nr. 431?

*we will NOT START TO PROCESS ANY ORDERS until 07.00 tomorrow.*

altså søndag ...

så får du mail eller sms om at du skal logge deg på å bestille billettene, da har du vel 2 uker på å betale ...

Endret av PixelImp
Lenke til kommentar

nå skla jeg ta det sakte, så kanskej noen flere får det med seg.

 

Dette er rekkefølgen ting skjer i;

 

1: man kjøper billett gjennom ptn. Dette har ingen gjort enda. er man heldig så har man kø psisjon nå og får lov til å kjøpe billett snart. Først når du har bestillt og betalt billetten kommer den opp under din bruker konto på ptn. Da har du kjøpt billett.

 

2: når man har en billett registrert kan man gå inn på denne på kontoen sin og se på infoen på denne billetten. Dette er viktig at man gjør fordi man må sette opp hvem som skal være bruker av billetten (deg selv, kammeraten din e.l.). dette er viktig for uten en registrert bruker på billetten kan ikke billetten brukes av noen. Selv ikke eier av billetten. Her skal man også ha et valg som heter "Seater". I fjor kom ikke dette valget opp med en gamg. dersom dette skjer i år også skla jeg ta en mail til PTn så fixer de det gjerne fort :) Når seater valget kommer opp velger du Xell som seater (forutsatt at du vil være med på rekka selvsagt).

 

3: når du (og eventuelt dine kammerater) har satt meg som seater sender du en mail til [email protected]. Ikke PM, ikke melding her i tråden. Grunne til at jeg vil ha alt på mail er at da får jeg samlet all infoen ett sted. Det blir mye etter hvert og det kan bli ganske kaotisk. Mailen må inneholde navnene slik de er registrert på PTN. Du vil ikke tro hvor mange billetter jeg fikk registrert inn i fjord som jeg måtte bruke masse tid på å finne ut av hvem egentlig var. Spesiellt hvsi man har ønske om å sitte ved siden av noen kammerater er dete viktig info.... alle billetter i "haugen" min som jeg ikke vet hvor hører hjemme havner på kanten.

 

4. Etter hvert som plasseringsønskene kommer inn prøver jeg å få denne kabalen til å gå opp. Det er ikke alltid like lett å tilfredstille alle og de "minst kravstore" får tilfredstillt sine ønsker først. jeg kommer til å poste "setekart" over hvordan plasseringene blir i forhold til hverandre under veis slik at man får oppklart eventuelle missforståelser.

 

5. selve seatingen. Forhåpentligvis har plasseringskabalen gått opp før selve seatingen starter. Så så når selve seatingen er gjort er forhåpentlig vis de fleste fornøyde. det går ofte ann å gjøre små endringer etter at jeg har plassert gruppa, men jeg ser helst at jeg slipper. Det går sågar ann for etterslengere å melde seg på så lenge vi hra ledige plasser rundt oss. men vær obs; det fylles fort ut.

 

Ble mye dette, men det var kommet så mange "noter meg og kammeraten min" meldinger nå, og da kan de for bli missforståelser om hvordan ting egentlig funker. Grunnen til at jeg ikke gidder å notere ned alle som sier "kult" nå er at erfaring tlisier at det er mange som faller fra. Gjør man ting i riktig rekkefølge blir det mye mindere informasjon å prossesere i ettertid ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...