SvennAndre Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Da er jeg nr 399! er det fortsatt plass i HW rekka? lurer på om jeg skal skrive meg opp, da jeg mest sannsynlig kommer til å dra alene.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 puh.. det var da enda godt... You are number 517 in the queue Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du er i køen for å få tilgang til billetter. Du er nummer 872 i køen. Bajs da.. Men kan vel sikkert bestille etterhvert uansett, lite tenkelig at alle de 800 bestiller 5 hver (håper jeg ) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du er i køen for å få tilgang til billetter. Du er nummer 726 i køen. yes! Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du er i køen for å få tilgang til billetter. Du er nummer 872 i køen. Bajs da.. Men kan vel sikkert bestille etterhvert uansett, lite tenkelig at alle de 800 bestiller 5 hver (håper jeg ) Jeg skal bestille 4 Så ikke alle som skal ha 5 nei Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jeg tror jeg bare skal ha to.. Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er det bare meg eller virker det som om kø-nummerene er random ellerno, er det slik at man bare får en verdi mellom 1 og 4000? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er det bare meg eller virker det som om kø-nummerene er random ellerno, er det slik at man bare får en verdi mellom 1 og 4000? Har vært inne på tanken selv. Det burde ikke være slik. Det henger noe på grep ( med tanke på nummerene som er oppgitt her på forumet og noen venner på MSN) LOZER Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er det bare meg eller virker det som om kø-nummerene er random ellerno, er det slik at man bare får en verdi mellom 1 og 4000? Det er nok bare deg... Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Fant svaret på irc-kanalen: tgfaq Q: Jeg står som nummer tre i køen, mens andre er #112 osv. Er det noe galt? De fikk kønummer før meg. (spurt av afen)tgfaq A: Kønummeret blir gitt det øyeblikket du logger deg på. Du var nok før de andre likevel (svart av phoggy) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 stilig at det gikk på påloggings øyeblikk.... var veldig svett der en stund.... logget på, alt gikk tregt... andre fikk lastet sider og kø lapp....jeg fikk "system down" ... ble tuppet av og måtte logge på på nytt... det tok en evighet... og "system down" igjen. Denne gnagen slapp jeg å logge på på nytt og når sidene endelig lastet; kønr. 225 da burde jo billetten være sikret i løpet av morgendagen Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Alle med kønr. under 800 er sikret billetter!!!!!!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har et spørsmål... Trenger jeg bankkort-informasjonen nå i morgen tidlig når jeg skal kjøpe billettene, eller kan det vente til selve betalingen (altså 48 timer senere)? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Vi vil sende deg en email alt dette til ********@gmail.com om få minutter. Vennligst ikke oppdater denne siden, den oppdaterer seg selv hver 20 minutt. Du mister ikke plassen i køen ved å logge ut, så gjør gjerne det og sjekk heller emailen din often.. Tror dere de har vurdert å ta seg et norsk språkkurs? Edit: La til enda en godbit. Endret 11. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Vi vil sende deg en email alt dette til ********@gmail.com om få minutter. Du mister ikke plassen i køen ved å logge ut, så gjør gjerne det og sjekk heller emailen din often.. Har de vurdert å ta seg et språkkurs? hehe Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Vi vil sende deg en email alt dette til ********@gmail.com om få minutter. Ja, det sier de ja! Nå fikk jeg endelig mailen som bekreftet køstatusen min, "kun" 1 time etterpå! Tror nok at de må ta seg et kurs for å lære seg klokka også... Endret 11. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Fikk mail nå, støtter herved han som mente at noen måtte på språkkurs. You will receive you an email once it is your turn. Endret 11. desember 2004 av Lord_Linus Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Fikk mail nå, støtter herved han som mente at noen måte på språkkurs. Jeg støtter herved Lord_Linus i at noen burde ta seg et språkkurs! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Fikk mail nå, støtter herved han som mente at noen måte på språkkurs. Jeg støtter herved Lord_Linus i at noen burde ta seg et språkkurs! Og jeg støtter for at dere heller skal konsentrere om thredens egentlige innhold og ikke annet tjafs som rettskriving til andre.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Fikk mail nå, støtter herved han som mente at noen måte på språkkurs. Jeg støtter herved Lord_Linus i at noen burde ta seg et språkkurs! Og jeg støtter for at dere heller skal konsentrere om thredens egentlige innhold og ikke annet tjafs som rettskriving til andre.. Beklager, er bare så glad for at jeg er sikret billetter. Men hvilket nummer er hw-raden(e)? Endret 11. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå