mutamata Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ok.. nå er jeg på "Du er i køen for å få tilgang til billetter." der får jeg ett altrenativ om jeg vil få sms. men siden jeg skrev inn ett siffer feil så må jeg vel få det på mail.. hvor skal jeg trykke da? Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Vi vil sende deg en email alt dette til [email protected] om få minutter. HAHA den kommer nok ikke før utpå nyåret Endret 11. desember 2004 av seroxat Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du er i køen for å få tilgang til billetter. Du er nummer 218 i køen. [...] You will not lose your place in the queue by logging out, so please log out and check your email often. Alt er akkurat som det skal være hittils Mvh ponke Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) endelig kom jeg inn, med firefox. men hvor bestiller jeg da? under "din konto"? eller ligger det link under "informasjon om bilettene: her"? går fortere for dere å svare enn å prøve selv, så.. Endret 11. desember 2004 av Jannis-15 Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Får håpe PTN ikke klikker nå da, nå har jeg bestilt sms om min tur. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Gratulerer til alle som har klart det (inkludert meg! ), og lykke til til alle der andre! Endret 11. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ble nr 360 i køen jeg Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Noen som vet om en tg kanal utenom #tg @ efnet? Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 nr. 268 i køen! skjønt, jeg veit ikke om jeg kommer... Kameratene jeg skulle dra med kunne ikke dra... men plasserer meg kanskje på hw.no rekka? Spennende å bli kjent med folk her.. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du er i køen for å få tilgang til billetter. Du er nummer 364 i køen. Så når man har fått denne meldingen så kan man bare logge seg ut å vente på mail eller? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 dette billetsalget er en smule flaut må jeg si.....til å være verdens største dataparty. hvorfor kunne man ikke bare solgt biletter på posten`? Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hadde nok vært bedre med billettservice tenker jeg Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 fy f***, jeg måtte restarte maskinen fordi nettet datt ut, nettet har vært helt jævli i hele dag, våknet opp og da fikk inett mellom routeren min..og siden det har det bare vært trøbbel, var nr 187. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 You are number 470 in the queue pokker, glemte å skrive +47 på mobil nummeret, men jeg har vel fortsatt plassen min? Jada, du vil få en bekreftende mail. #tg @ EFNet (irc.homelien.no) Der har de en bot som man kan sende spørsmål til, som vil bli besvart av admins, den viser alle spørsmål på kanalen, verdt å følge med på for informasjon. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hadde jo blitt kaos hvis alle skulle trykke seg inn på postkontoret Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 You are in the queue to access the ticketsales. You are number 437 in the queue. Første TG ser ut til å være innen rekkevidde Lenke til kommentar
zaico Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kanskje litt sent å begynne å vurdere å dra på TG nå?! Jeg og to kompiser snakket litt om å kjøre "downunder", vi bor i Tromsø Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du er i køen for å få tilgang til billetter. Du er nummer 364 i køen. Så når man har fått denne meldingen så kan man bare logge seg ut å vente på mail eller? Ja. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hadde jo blitt kaos hvis alle skulle trykke seg inn på postkontoret er jo like mye kaos nå når flere tusen presser seg inn på serveren som kjemper for liver om å overleve.. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 så om jeg har skjønt dette riktig så er de som har fått tildelt kø nummer bare slappe av? Slå av maskinen og stikke ut på byen å drikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå