RBW Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Svenske med OLED-skjerm MP3-spillere er forventet å være julens store slager. I denne søte førjulstid kommer det jammen enda en MP3-spiller på banen, fra våre naboer i øst. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) OLED er spennende! Jeg ser frem til å se mer med OLED. Endret 6. desember 2004 av efikkan Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Men 1460kr for 256MB Da kjøper jeg heller en Creative Muvo2 (4GB) til ca samme pris eller legger i 50% ekstra og får en iPod mini (4GB) eller en Creative Zen (5GB). Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 sto det ikke at suksessen deres bygde på lavepriser i forhold til spesifikasjoner..? så jo ikkje akkurat slik ut da... Lenke til kommentar
oycob Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 likte egentlig utseendet på den der, men prisen var litt i meste laget ja... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeje.. Svensker vett. Vet ikke helt hva de prater om. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 OLED er spennende! Jeg ser frem til å se mer med OLED. Hvor ofte ser du egentlig på den skjermen?? Samme fanen vilken den er, så lenge den funker. Og den var skuff, såfall i pris. Tror nok den kommer til å gå i glemmeboken like fort som den kom. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 OLED er spennende! Jeg ser frem til å se mer med OLED. Hvor ofte ser du egentlig på den skjermen?? Samme fanen vilken den er, så lenge den funker. trur nok at han tenkte meir på at oled som teknologi er spanande, ikkje nødvendigvis at det var så spanande på akkurat dette produktet, men det kan bli interessant å følge med på utviklinga av oled. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå