Zer0z Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Noen her som har noen erfaring med BB, også kaldt billingstad bedriftservice. Koss headset'et mitt gikk i stykker, for om lag 4uker siden, å jeg sendte det inn for 3 uker siden. har enda ikke mottatt det igjen. De svarer ikke på mail eller noe.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Prøvd å ringe dem? Jeg må også sende inn min ødelagte Koss holdetelefon til dem... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dårlig service er omtrent standard på sånne reprasjonsselskap. Hadde min k700 (mobiltelefon) inne hos elkjøp i 1,5 måned uten at de klarte å fikse den. Ikke tok de telefonen og svarte heller ikke på fax. Mobilen var feilprodusert med helt løst bakdeksel, løse emblemer som datt av, dårlige knapper og fw feil, men fikset de den eller fikk jeg ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå