b0rre Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Jeg har et zyxel prestige 600-series 650R modem som jeg fikk fra telenor.Har også en Cnet Broadband Router CNIG-914 ruter.. Må jeg bruke adsl modemet eller kan jeg bruke bare ruteren for å koble meg på nettet? Ble litt tullete formulert..Jeg kjører nå Zyxel modemet -> ruter..så tar jeg internett fra ruteren..men kan jeg få det sånn at jeg slipper modemet og bare kjører via ruteren? Endret 6. desember 2004 av b0rre Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Du må nok bruke adsl-modemet i tillegg til ruteren, da den ruteren du nevner ikke har innebygget modem. Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 ahh..da må jeg ha meg ny ruter..dette var så irriterende..noen som har tips til en billig ruter med modem innebygd? Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Denne f.eks Billion ADSL Modem/Router m/4P 10/100 switch, Telenorgodkjent Ingen anelse om hvor stabil denne er. Sikkert noen andre som har modem m/ruter som kan anbefalle en. Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har akkuratt samme greiene... Du MÅ ha modemet. Men du kan plugge kabelen fra modemet i "uplink" porten på routeren Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Anbefaler dog at du vurder 3Com. Denne har trådløst også, men det kan vel muligens være greit for fremtiden? 3Com leverer stabile og brukervennlige produkter. Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Zyxel modemet ditt kan konfigureres som ruter slik at du ved hjelp av en switch kan bruke det mot flere maskiner. Bruksanvisning finner du her: ftp://ftp.europe.zyxel.com/P650R-13/docum..._UsersGuide.pdf Endret 6. desember 2004 av Chrian Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Zyxel modemet ditt kan konfigureres som ruter slik at du ved hjelp av en switch kan bruke det mot flere maskiner.Bruksanvisning finner du her: ftp://ftp.europe.zyxel.com/P650R-13/docum..._UsersGuide.pdf Ikke hvis han har versjonen som ble distribuert før Mars i år. Det er et rent modem. Lenke til kommentar
Gazette Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Zyxel modemet ditt kan konfigureres som ruter slik at du ved hjelp av en switch kan bruke det mot flere maskiner. Poenget var vel at han ikke ville ha to bokser men kun en. Hvis det er tilfelle, må mann ha en router m/switch med innebygget modem hvis man ønsker å dele internett mellom flere maskiner. Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Zyxel modemet ditt kan konfigureres som ruter slik at du ved hjelp av en switch kan bruke det mot flere maskiner.Bruksanvisning finner du her: ftp://ftp.europe.zyxel.com/P650R-13/docum..._UsersGuide.pdf Ikke hvis han har versjonen som ble distribuert før Mars i år. Det er et rent modem. Jeg har Zyxel 650R-13 som er to år gammel med router funksjon, slik at det du skriver ikke er helt riktig. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg har Zyxel 650R-13 som er to år gammel med router funksjon, slik at det du skriver ikke er helt riktig. Spørsmålet er om den er levert av Telenor. Telenor har sin egen versjon produsert spesielt for de av Zyxel. Jeg har selv en av disse. Endret 7. desember 2004 av sofTest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå