Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

telenor og ruter spm.

Anbefalte innlegg

Jeg har et zyxel prestige 600-series 650R modem som jeg fikk fra telenor.Har også en Cnet Broadband Router CNIG-914 ruter..

Må jeg bruke adsl modemet eller kan jeg bruke bare ruteren for å koble meg på nettet?

Ble litt tullete formulert..Jeg kjører nå Zyxel modemet -> ruter..så tar jeg internett fra ruteren..men kan jeg få det sånn at jeg slipper modemet og bare kjører via ruteren?

Endret av b0rre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zyxel modemet ditt kan konfigureres som ruter slik at du ved hjelp av en switch kan bruke det mot flere maskiner.

Poenget var vel at han ikke ville ha to bokser men kun en. Hvis det er tilfelle, mann ha en router m/switch med innebygget modem hvis man ønsker å dele internett mellom flere maskiner.

Lenke til kommentar
Zyxel modemet ditt kan konfigureres som ruter slik at du ved hjelp av en switch kan bruke det mot flere maskiner.

Bruksanvisning finner du her:

ftp://ftp.europe.zyxel.com/P650R-13/docum..._UsersGuide.pdf

Ikke hvis han har versjonen som ble distribuert før Mars i år. Det er et rent modem.

Jeg har Zyxel 650R-13 som er to år gammel med router funksjon, slik at det du skriver ikke er helt riktig.

Lenke til kommentar
Jeg har Zyxel 650R-13 som er to år gammel med router funksjon, slik at det du skriver ikke er helt riktig.

Spørsmålet er om den er levert av Telenor. Telenor har sin egen versjon produsert spesielt for de av Zyxel. Jeg har selv en av disse.

Endret av sofTest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...