Jonhoo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har nettopp bygget en ny PC som nå virker helt knirkefint, bortsett fra at musen forsvinner fra enhetsbehandling hver gang jeg restarter maskinen og markøren beveger ikke på seg. Den begynner først å virke når jeg installerer driverne, men så fort jeg restarter så forsvinner den igjen. Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
drool Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvilken mus er det ? Hvilken driver har du innstallert ? Sjekka om det finns nyere drivere ? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har prøvd med to forskjellige muser, begge virker på andre maskiner. Musen som skal brukes er en trådløs Labtec mus som er en del av Labtec Wireless Desktop. Driveren er den nyeste offisielle fra Labtec. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Forsøk å legge ikonet for installeringen i mappen oppstart (Start=>Alle programmer >Oppstart). Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Legge til innstallasjonsfilen for musedriverne i oppstarten? Hvorfor tror du det vil hjelpe, det vil jo bare starte innstallasjonen hver gang maskinen starter... Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg regner med at du har prøvd det meste før. Og da er dette en mulighet til å få automatisert tilkobling av musen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå