tor_erik Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hei! Jeg tenkte å ønske meg en Creative Zen Micro til jul, men på spilleren står det at jeg må ha USB 2.0, noe jeg ikke har. Trenger jeg USB 2.0, eller kan jeg bruke min vanlige USB-port? Takker for svar. Endret 6. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tror du skulle kunne bruke bare USB porten ja... tviler på at du MÅ ha USB 2.... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Tror du skulle kunne bruke bare USB porten ja... tviler på at du MÅ ha USB 2.... Men vet du? Veldig dumt å gjøre bomkjøp... Andre? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) USB2 er bakoverkompatibel så det går bra hvis du ikke har. Tenker da på gode gamle USB 1.1 Endret 6. desember 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kjøp deg et USB 2,0 kort i samma slengen, Går myye fortere Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 du kan bruke usb 1.1 men tar laaaang tid å overføre. ellers funker fett Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 du kan bruke usb 1.1 men tar laaaang tid å overføre. ellers funker fett Who cares? Så lenge det funker er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå