terte Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hadde planer om å oppgradere for over et år siden, men har ikke fått ut fingen enda, nå må noe skje,sliter veldig med en 4 år gammel 550Mhz..... Dette har jeg: DVD brenner (NEC-2500A) , helt ok, under et år gammel Hardisk 80GB, under et år gammel Windows XP Pro Norsk Tastatur Sub woofer med satelitter Diskettstasjon Mus Dette trenger jeg: Flatskjerm 17" Nytt hovedkort med prosessor og 1GB minne Nytt grafikkort Ny strømforsyning (Kabinettet kan brukes tror jeg, er vel ATX eller hva det heter ) Så hva gjør jeg ? Kjøper en pakke, f.eks. denne: http://www.mamoz.no/produkt/MPC%2DDS0412%2...C_Desember.html eller oppgraderer med komponeneter? Er så dårlig å ta avgjørelser, kan noen overbevise meg for det ene eller det andre ! Lenke til kommentar
værdama Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg, jeg understreker at jeg ville kjøpt pcen. den pcen så jo kjempebra ut bra skjermkort og bra cpu har hørt mye bra om de tingene så jeg vil absulutt gått for pcen, men du som skal velge. lykke til Terte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå