leffern Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) hei, jeg skal kjøpe nytt gfxkort, skal koste mellom 1700 - 2100 og skal yte 40 - 50 fps på doom 3. noen forslag? Endret 6. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Doom III? Ville da kjøpt et GeForce 6600GT kort, eller hvis du har lyst til å modde, eller klokke, så hadde jeg tatt et GeForce 6800LE kort... Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hei. tror 6800LE hadde passet deg ypperlig;) kjøp det på databutikken.com/no koster rundt 1700kr pluss du får gratis frakt.. sleng gjerne med en artic silencer for mindre støy! åpne så de resterende pipes og klokk til det sier stopp! da har du ypperlig kort for doom3 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Emnetittel endret til noe mer beskrivende. Originaltittelen "Skjerm kort !" sier ikke noe som helst om hva tråden handler om. For det utrente øyet kan tråden handle om alt fra overklokking som har gått til helvete, hvilken produsent som er best av ATI og nVidia, eller noen som må skjerme et kort fra elektromagnetisk interferens. Tittelen bryter også med tre-ords-regelen, som er der av en grunn. Om noen skulle lure, så er grunnen at folk skal lage beskrivende titler, og det gjør man ikke ved å dele ord opp i "fille biter" og legge til " ! ! !" på slutten. Unngå dette i fremtiden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 enig med x-shock! her er en link til moddings guide! http://discuss.futuremark.com/forum/showfl...b=5&o=0&fpart=1 Lenke til kommentar
leffern Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) jeg skal kjøpe 6800LE. men jeg må bare vite 100% om kortet passer til dette her: a7v600 trenger svar fort før butikkene stenger peace out y'all Endret 6. desember 2004 av leffern Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 yes da, det er agp port der! Lenke til kommentar
leffern Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 ok måtte bare være sikker, takk Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 eller legg på en hundrings og kjøp http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ASV9999-128 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Takk psilocybe.. Var igang med å skrive ett "refsende" innlegg, men det er jo moderatoren(e)s oppgave.. Forøvrig må jeg si at *søkefunksjonen* ikke er særlig godt kjent.. Og at det er de samme "synserne" som tilsynelatende har stooor glede av å svare det samme gang på gang de ikke helt sjeldne "jeg skal ha nytt skjermkort"-trådene popper opp.. sånn ca 3 ggr. daglig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå