inv Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har kjøpt pc hos dell (bærbar), den har vært inne 2 ganger nå for forskjellige feil. Hva er grensen for hvor mange ganger man må sende noe inn før man har krav på nytt. Jeg har hørt 3 ganger for feks mobiler. *irritert* Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hvis selger har forsøkt å reparere samme feil to ganger, uten å lyktes (dvs tredje gang samme feil oppstår), har du krav på å få kjøpet hevet, om du vil. Dette gjelder alle varer som ikke regnes som forbruksvarer eller lignende. Er ikke sikker på om det er en betingelse at varen må ha en forventet levetid på mer enn to år. Endret 6. desember 2004 av Aetius Lenke til kommentar
inv Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Innen hvor lang tid? Og gjelder dette alle produkter? Dvs, samme feilen skal være forsøkt reparert to ganger`? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Les denne tråden før dere starter på nytt...... Edit: .....og se litt på dette...... Endret 6. desember 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
inv Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 cool, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå