fagerbonde Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei. Jeg lurer på hva jeg trenger for å kjøre krevende spill på desktopen min. jeg har 1024 minne, og pentium 1.4 M. allikevel sliter jeg pcen min, og må justere innstillingene på spillet til det minimale. Hjelper det å bytte ut grafikkortet? hvor kan jeg sjekke hva jeg har fra før? takker for svar Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Gå på skrivebordet: 1.Høyre museknapp>egenskaper>innstillinger - der skal det stå Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Last ned everest. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hmm... Program er det? Lenke til kommentar
fagerbonde Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Everest? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Var det så vanskelig da? Et lite og raskt søk på Google.com hjelper som oftest. http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1〈=en Endret 6. desember 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Var det så vanskelig da?Et lite og raskt søk på Google.com hjelper som oftest. den nederste linja di var nok! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Var det så vanskelig da?Et lite og raskt søk på Google.com hjelper som oftest. den nederste linja di var nok! Måtte jo informere folket om Google.com vettu. Lenke til kommentar
fagerbonde Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 "Problem! Maskinvare Transformering & Lys-setting er ikke støttet. Moderne 3D spill kan kreve dette." Hva trenger jeg da? Fant det under Direct X på everest... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 "Problem! Maskinvare Transformering & Lys-setting er ikke støttet. Moderne 3D spill kan kreve dette." Hva trenger jeg da? Fant det under Direct X på everest... Hvilken maskin har du? Regner med det er en bærbar men hvilken? Hvilket merke, type osv.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 den nederste linja di var nok! Måtte jo informere folket om Google.com vettu. hehe, det var det jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå