Lars73 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d5157&plid=5157 Noen som vet hvorfor denne er så billig. Så på specs, og fant ikke ut hvorfor.... Eller noen som har noen erfaringer?? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 http://www.hansolel.co.kr/english/02_produ...ore.asp?cidx=85 Specs etc.. synes nå det så greit ut jeg... men om noen kan forklare meg hvorfor det ikke er et godt tilbud så kom an igjen! Tenkte å bruke skiten til å spille litt, så hadde vært ok om noen kan komme med litt mer her... Lenke til kommentar
Rekorden Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Noen som vet om det er høyttalere på den? Ser det er forsterker men finner ikke ut om det er innebygde høyttalere også... Grådig irriterende at det ikke står om det er... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hadde vært fint å kunne høre hvordan denne gjorde seg i spill? 16ms skal jo funke =] Ser også at den er satt opp som ukens tilbud på NETSHOP.no for bare 2200,- !! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har bestilt 2 stk..så jeg får vel dem før helga.. Skal teste noen spill på den Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kjappa på å gi en liten gjennomgang da.. men men, er vel som med alt annet her i verden, man får det man betaler for.. Lenke til kommentar
d0berman1 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kanskje fordi den ikke har DVI inngang, noe som trekker kraftig ned på en LCD skjerm! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har bestilt 2 stk..så jeg får vel dem før helga..Skal teste noen spill på den gidder du å skrive en review av dem for faen? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Har bestilt 2 stk..så jeg får vel dem før helga..Skal teste noen spill på den gidder du å skrive en review av dem for faen? Hehe. ler så jeg detter av stolen... du er en skikkelig tøff mattha fokka! (skrevet på utalemåte) Hadde du formulert den setningen på en annen måte så kanskje denne personen hadde gjort det. F.eks: Du kunne vel ikke tenkt deg å skrevet en review på denne skjermen når du mottar den. På forhånd takk. Edit: Leif. Endret 7. desember 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Ser ut som jeg får dem i morra vist posten ikke finner på noe tull.. Men har heller liten erfaring med LCD fra før så jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter...Ghosting er greit,men hva annet?test prog o.l? Skal ikke ha disse selv da min 19" crt fungerer utmerket enda #EDIT# Trenger ikke lage noe testser jeg da store broren allerede er testet her på hw http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11692&side=7 Eneste forskjell jeg kan finne er Contrast Ratio 500 :1 på H760 mot 450 :1 på H755 og Response Time 13msec mot 16msec Så den er nok rimelig lik 760.. Taz Endret 7. desember 2004 av taz Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Du får se på testene te Øyvind, han skal visst ha peiling innen dette feltet. Endret 7. desember 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå