gorg Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 de har testet xms 3200 ram(400mhz ddr) fra quad.no Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 De er sikkert bra... Dessuten har du posta feil... Denne skal ligge i nyheter.. Lenke til kommentar
gorg Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 du skjønner, måtte levere nyheten fortest mulig til ok`ere... pluss hadde det travelt Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Tar det lenger tid å legge en nyhet i nyhets delen? Lenke til kommentar
gorg Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 bare leste ram testen mens jeg la ut posten, så jeg la ikke merke til hvor jeg la posten (noen norske irc kanaler ute å svirrer?) svar da.... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Før tråden stenges, kan det jo nevnes at rammen blir heftig klokket opp. Derfor blir det jo ikke helt feil å poste det under "data/overklokking generelt". Jeg har sett poster som bommer værre enn denne. Lenke til kommentar
rølle Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Det er ikke feilposting. Alle nyheter må ha en "motpost", - som er det emne det dreier seg om. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Syns det testen var veldig dårlig. De var forferdelig mange grafer. Hadde holdt med et par tester og ikke så mange prosessorhasdigheter. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 vi er klar over at det ble mange grafer. Fordelen er at det dekker veldig mange systemkonfigurasjoner, og at leserne dermed lettere kan finne igjen et system som kanskje stemmer overens med sitt eget. På denne måten kan de finne resultater som viser hva de kan forvente seg med f.eks oppgradering eller overklokking av minnet. Det var ganske mye arbeid å samle alle dataene fra testene, så jeg tviler på det blir like mange tall ved neste test. Ellers takk for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå