Penneknekt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Har et spørsmål angående posting på dette forumet med browserne Opera og Firefox. Det hender ofte at jeg ønsker å formatere tekst i et innlegg jeg har skrevet, men kodeknappene fungerer ikke skikkelig. Eksempel: Jeg markerer et ord ved å dra musepekeren over ordet. Når jeg deretter trykker på B for å få teksten fet forsvinner markeringen, og i stedet legger det seg en helt på slutten av innlegget. Jeg kan formatere teksten ved å skrive inn koden manuelt, men jeg synes dette er tungvint og vil helst slippe å måtte gjøre dette. Kan jeg unngå problemet på noen måte? Det gjelder for øvrig uansett hva slags tekstformatering jeg bruker; det være seg fet, kursiv, farge osv... Endret 6. desember 2004 av Antikapitalist Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Kjent problem som jeg aldri har sett noen løsning på. Ikke at jeg har lett så mye... Til Firefox kan du gjøre det litt lettere for deg selv ved å laste ned en extension ved navn BBCode. Denne gir deg slike formateringsmuligheter i høyreklikkmenyen. Synes selv den fungerer bra. Endret 6. desember 2004 av OBServer Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Kanskje jeg skal prøve det. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå