Fragletrollet Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei der! Jeg holder altså på med et prosjekt i Access, og siden prosjektet skal fremføres, så lurte jeg på om det var mulighet til å frks laste ned litt alternative bakgrunner til skjemaene, samt en annen menytyper (annet design). Altså å endre designen på skjemaene, menyene osv til noe annet enn 1993 style Forståelig? Takk Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Å endre bakgrunen i skjemaene er i alle fall ganske greit: Høyre klikk UTENFOR selve skjemaet, altså i det grå feltet. Gå så på egenskaper... Så finner du Picture enten i format menyen, eller all (naturlig nok), trykk så på knappen med prikker ute til høyre. Da er det bare å velge det bildet du måtte ønske. To hakk under Picture kan du velge hvordan bildet skal tilpasses skjemaet... Håper det var forståelig Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Akkurat det vet jeg, men jeg tenkte på knappene og formen osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå