_Xander Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) hejja folkens.. jeg stusser litt nå.. Har vurdert å selge min p800. (bytte den mot ipod) og kjøpe meg en Nokia 7600. Dette er en symbian telefon basert på series60? Det er viktig for meg siden jeg er vant til det fra tidligere mobiler. Og det hadde vært veldig fint hvis noen kunne kommet med erfaringer hvis dere har brukt den tidligere..?! =) Også noen programvareanvefalinger hodde gjort seg. er over et år siden jeg sist hadde series 60 telefon.. (Savner sterkt) Takk. Mvh. Robin Edit: Tyrkleif interupted my webdesign class.. =P Endret 6. desember 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Mac-Gyver skrev: hejja folkens..jeg stusser litt nå.. Har vurdert å selge min p800. (bytte den mot ipod) og kjøpe meg en Nokia 7600. Dette er en symbian telefon basert på series60? Det er viktig for meg siden jeg er vant til det fra tidligere mobiler. Nokia 7600 har ikke symbian. Det er en 3G mobil som bruker Series 45. Edit: leif Endret 6. desember 2004 av Redline_ Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Series 45...... ? Kan noen være snille og forklare det litt nærmere? Og har faktisk vurdert sx1 og nå... Men den blir vel ikke noe av siden den ikke er 3g... :S Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 http://amobil.no/art.php?artikkelid=6524 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå