LgitechDInovo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei! har en maxtor harddisk som ikke vil samarbeide, den er innstalert og det står i enhetsbehandlingen at lagringsenheten er i orden og skal fungere, men jeg finner den ikke i "min datamaskin" er det noe nsom kan hjelpe? noen som har erfart dette?` Mvh Ca2 Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Nå fikk jeg det til! jeg måtte lage en partisjon av hele disken , da ble den funnet, men det er bare 127 gb tilgjengelig! noen som vet hva som må gjøres? Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sjekk sticky på lagringsmedier! Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 vel du kan innstalere sp1 eller du kan skrive dette i en notepad og lagre som en registernøkkel: REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Atapi\Parameters\] "EnableBigLba"=dword:00000001 Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 vel du kan innstalere sp1 eller du kan skrive dette i en notepad og lagre som en registernøkkel:REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Atapi\Parameters\] "EnableBigLba"=dword:00000001 Har sp1 gitt! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sjekk sticky på lagringsmedier! Nemlig. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg