P-TeCk Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hey, når jeg spiller så hender det at pc'n min slår seg av, det varer hvor lang td det tar før den slår seg av, når den slår seg av kommer det "branbilyder" men cpu' er ikke mer enn 56 grader.. noen som kan hjelpe meg? mhv en vedig oppgitt P-TeCk Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Kan jo være at din Pentium 120MHz begynner å dra på åra....eller vent, glemte du kanskje å nevne hva du har av datautstyr.... Hvilken temp er det som er stillt inn på automatic shutdown i BIOS? Hvordan har du målt tempen? Det kan være PSU, RAM + en million andre ting. Så litt mere info tas imot med takk Endret 6. desember 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
P-TeCk Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Kan jo være at din Pentium 120MHz begynner å dra på åra....eller vent, glemte du kanskje å nevne hva du har av datautstyr.... Hvilken temp er det som er stillt inn på automatci shutdown i BIOS? Hvordan har du målt tempen? Det kan være PSU, RAM + en million andre ting. Så litt mere info tas imot med takk hehe ok, en amd athlon xp 2600+ ati sapphire radeon 9600 pro 128 mb epox via kt600 ekke helt sikker på hva ram'n heter men er 1024 313 ddr ram hvis dethjelper noe brukte sisandra lite til å sjekke temp, cpu autoshotdown står på auto i bios.. EDIT: skrivefeil Endret 6. desember 2004 av P-TeCk Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Du kan jo prøve å ta av sidedøra til kabinettet. PC'en skulle bli en del kaldere da, så da får du jo et svar på om problemet er temperatur eller ikke Lenke til kommentar
P-TeCk Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Du kan jo prøve å ta av sidedøra til kabinettet. PC'en skulle bli en del kaldere da, så da får du jo et svar på om problemet er temperatur eller ikke har gort det, og da tar det litt lenger tid før jeg den skrur seg av men den skrur seg fortsatt av:( Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Da kan du jo prøve å gjøre ren kjøleren. Hvor mange grader står automatic shutdown på i BIOS? Du kan jo sette den manuellt til 70 f.eks. for å se om det hjelper Lenke til kommentar
P-TeCk Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Da kan du jo prøve å gjøre ren kjøleren. Hvor mange grader står automatic shutdown på i BIOS? Du kan jo sette den manuellt til 70 f.eks. for å se om det hjelper 70 er vel litt vel mye syns du ikke? ringte IT-Team istad... de skulle komme å hente CPU idag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå