byggeren Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Vi kjørte denne brikken på 480MHz DDR. Du kan lese testen her: Corsair XMS3200 review Hva syns dere? Lenke til kommentar
zup Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Har lurt på hva som står på Slapps sidene, men alltid time out fra IE. Noen andre som opplever dette? Har Avidi cabel, og har ingen andre sider jeg har problem med. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg kommer inn på slapps sine sider på null komma niks Telenor = Telenarr 480 Mhz er veldig bra da [ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-06-01 20:57 ] Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ikke SÅ imponerende egentlig da. slik merkeram skal tåle mer! sett på active memory cooling kit og prøv da. Lenke til kommentar
chma Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 ligg langt unna telehor og den ***** dritten avidi! Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Vi har forsøkt å sperre slapps.com for telenorkunder slik at de motiveres til å bytte leverandør. Det ser ut til at dette fungerer sånn noelunde. Neida, bare tuller. Jeg har ikke peiling på hvorfor ikke du klarer å laste ned siden. Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 480Mhz DDR er veldig imponerende jo. merkeram eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå