Kimius Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hva med klær? - Ny bukse? Er jo altid kjekt å ha noe å gå i... Man kan jo ikke gå rundt naken! ska vi vedde? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) oo, den nye betaen til mercury(msn) er feet! edit: kraftig feilpost.. Endret 6. desember 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Cola? DVD´er? Spill? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Som sagt er jeg et steinerbarn! Og hvorfor er jeg det? Jo det har seg slik at mine besteforeldre er lillasjal (velbrukt ord om steinerfolk i steinerkretser) og dermed er min mor et lillasjal også! Og derfor er jeg et streinerbarn! Og rare som steinerfolk er så er mine besteforeldre imot penger som gave! De er også imot cola og slike ting! (jeg fikk jo naturlig nok bibelen til konfirmasjonen selv om jeg er ateist ) Så penger er utelukket! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) .... Endret 6. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (jeg fikk jo naturlig nok bibelen til konfirmasjonen selv om jeg er ateist) Hvis du er ateist, hvorfor konfirmerte du deg? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (jeg fikk jo naturlig nok bibelen til konfirmasjonen selv om jeg er ateist) Hvis du er ateist, hvorfor konfirmerte du deg? Kan konfirmere seg borgelig da Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (jeg fikk jo naturlig nok bibelen til konfirmasjonen selv om jeg er ateist) Hvis du er ateist, hvorfor konfirmerte du deg? Kan konfirmere seg borgelig da Det gjorde jeg (måtte bare si det) men han ville ha en jule gave right ? GTA : SA DVD plater (til og brenne på) Gavekort på elkjøp Gavekort på en kles butikk king arthur directors edition Platinum pakka som kommer nå med mange fine filmer som koster rundt 1000 spenn, finner du en butikk som selger den så kan du få gave kort der.. Pakka innholder blant annet : Con Air The Rock Pearl Harbor (tror jeg) Pirates of the carrabien Arageddon osv minst 10-12 dvd'er Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Som sagt er jeg et steinerbarn! Og hva faen er det ? jeg har lurt på det siden jeg begynte og lese her inne Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Steineren er en privatskole for rike hippiebarn. Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Som sagt er jeg et steinerbarn! Og hva faen er det ? jeg har lurt på det siden jeg begynte og lese her inne Jeg lurer også på hva det er. Uansett, hva med: En bok? Et abonement på et blad? Eller kanskje en slik en (det ønsker ihvertfall jeg meg ) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Steineren er en privatskole for rike hippiebarn. Saklig HalTan. Utrolig saklig. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 jeg tror du ønsker deg verdensfred...så de 500 kronene du skulle få gave, er bare å sende til meg vettu... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Som sagt er jeg et steinerbarn! Og hva faen er det ? jeg har lurt på det siden jeg begynte og lese her inne Jeg lurer også på hva det er. Uansett, hva med: En bok? Et abonement på et blad? Eller kanskje en slik en (det ønsker ihvertfall jeg meg ) Et steinerbarn er en som går på en privatskole som koster 14000 kr i året! Det er ikke karakterer og vi gjennomgår ikke det samme pensumet som dere gjør! Vi har mindre lekser og slipper alle de dårlige lærebøkene dere har At steinerfolk er rike hippier er jeg nå ikke helt enig i, da de fleste som går der ikke har særlig rike foreldre! Men forslaget om den USB duppeditten var virkelig ikke ille! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Gavekort til nermeste CD-butikk...? Lenke til kommentar
loketing Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hvis du har "eksotiske" besteforeldre, som f.eks. bor i nord-norge, så kan du få de til å bake lefser for 500kr. eller så kan du ønske deg en god jul..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå