audhage Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei Jeg har et skikkelig problem her! Jeg lurer så fært på hva jeg ønsekr meg til jul! Det skal koste rundt 500kr og det skal komme fra besteforeldre! Så ingen ultraperverse forslag takk Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
loketing Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) jeg tror du ønsker deg en giro betalt til meg. edit: forresten, jeg er helt sikker på det. Endret 6. desember 2004 av loketing Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Du ønsker deg en powerball eller en vanlig ball. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Har nå 10min på å bestemme meg! (jada, jeg vet dette er en syk situasjon) Kom med forslag! Koster det noe å sende en giro? Om dette er helt gratis kan lokketing (og kun lokketing) sende meg en pm slik at jeg kan overføre en krone eller så! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 eh.. Piggdekk til sykkelen Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Børst. ? Hva er en børst? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Sprit. Men det gir ikke mine besteforeldre meg vet du! (er bare 17 og er et steinerbarn! ) Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Alle platene til Nirvana! eller ein cubansk sigar? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ringenes herre dvder? ps2 spill? neverwinter nights deluxe edition? <----anbefales gavekort på kondomeriet? <------anbefales i hvert fall Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Et års forbruk av Rett-I-Koppen? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ønsk deg dasspapir du! du vil trenge litt gjennom livet, rekner jeg med! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 HalTan og ketchez! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 og er et steinerbarn! ) Join the club Lenke til kommentar
loketing Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Koster det noe å sende en giro? Om dette er helt gratis kan lokketing (og kun lokketing) sende meg en pm slik at jeg kan overføre en krone eller så! spørs litt hvilken bank osv. men slapp helt av, jeg er kun interessert i hele beløpet. men hva med å bare ønske deg 500kr? siden det er verdien den skal ha? så kan du jo bruke litt lengre tid på å bestemme deg. og så, innen du har bestemt deg, har du blåst alt vekk på pølse og sukkervann. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hva med klær? - Ny bukse? Er jo altid kjekt å ha noe å gå i... Man kan jo ikke gå rundt naken! Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ønsk deg 50 liter sjokomelk!! <---- Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå