Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

TG05 billetter lørdag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dritt når jeg ikke vet om jeg kan enda liksom  :nei:

Sant nok!

Blæ, hvorfor endre sånne ting i forhold til andre år?

Sakset fra PTN:

Welcome to PartyTicket, we sell tickets online and provide easy and quick administrative features to help you manage your ticketsales.

Information on The Gathering 2005 tickets!

Tickets for The Gathering 2005 will be sold starting Saturday 11th of December at 19:00.

At that time, we will only issue you a queue number.

The queue number will allow you make an order when it's your turn for up to 5 tickets.

You will only be allowed one order.

Starting 07:00 Sunday 12th of December, we will begin to process orders in the order they arrived.

When it's your turn, you will be emailed and/or SMS'ed.

When it's your turn, you have 48 hours to log in and make your order.

You can pay immediately with a VISA or Mastercard, or you can pay with normal banking services.

You have up to 14 days to complete your purchase thru the normal banking service,

leaving plenty of time before and right after Christmas.

We will process the first 400 orders first, and then add orders continously until all orders or 4000 tickets have been sold.

When 4000 tickets have been sold, you can still order, but will be put in the normal queuesystem for tickets.

Here we process orders as more tickets become available, are refunded or was unsold.

We will allow SMS-warnings of your queue or order status to your mobilephone.

To correct your mobile number go here:

Your mobile number have to be in the form "+4790123456".

This service is currently only available to Norwegian mobile phonenumbers.

For questions on all issues go here:

Endret av Typhon
Lenke til kommentar

Sant nok!

<...>

Tja, jeg tror den konstante overlasten på serveren deres og masse problemer med bestilling/kø-opplegget fra før er grunnen... Men det er "selvsagt bare vill gjetting"!

Mvh ponke

Lenke til kommentar

Sant nok!

<...>

Tja, jeg tror den konstante overlasten på serveren deres og masse problemer med bestilling/kø-opplegget fra før er grunnen... Men det er "selvsagt bare vill gjetting"!

Mvh ponke

Da tar det litt lenger tid å få billett, man man slipper server med sånn random kø-funksjon som det var i fjord

Lenke til kommentar

Hmm... kanskje. Men hjelper ikke stort på lasten på servern å slippe billettene litt tidligere ;)

Men de skal ha ros for å ha funnet opp ett nytt system, litt smidigere enn andre år ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...