Kyppre Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har tenkt til å oppgradere data'n min. Data'n skal brukes til spill! Trenger ikke det aller beste, men noe som holder en god stund. Min måværende data er har 1,1ghz AMD, 512mb SD Ram, Radeon 9000, Og er egentlig fornøyd med dette, men vil kunne spille nyere spille med litt mindre hakking og unngå "spikes" eller hva det heter. Har bestemt meg for Nforce4 men resten er jeg ikke helt sikker på. Noen som har tips til hva jeg bør kjøpe? Jeg skal ikke overklokke. Skal ha HK,Skjermkort, CPU, Ram og kabinett. har sett ut dette selv: Asus A8N-SLI Deluxe Hovedkort S939 PCI-E nForce4 SLI, 4xSATA2, Dual-GbLAN, ATX AMD Athlon 64 3000+ 1.8 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED MSI GeForce 6600GT 128MB DDR PCI-E PCI Express, NX6600GT-TD128E, Retail Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Kit w/two matched Value Select 256MB Thermaltake SViking MidiTower Sort LCD Panel (Fortron/Source Strømforsyning ATX-300W OEM) Total Pris: 6331,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå