Gå til innhold

Maskinen har låst seg 100%

Anbefalte innlegg

Starter opp maskinen som vanligt, CPU er på 100% hele tiden???merkeligt

Så når jeg prøver å sette inn Windows XP(eng) cd`en for å formatere så står den bare der(med CPU 100%), og ingentig skjer.

Starter jeg opp i Safemodus

Har skrudd av system igj.opretting, kjørt virus/trojan skvisere av type Nod32, GiantAntispy, AdAwareSE UTEN funn av virus/trojanere

Starter jeg opp med Win.XP cd i fra start, begynner pcen og kjøre opp som "vanlig", men tar laaaang tid.

Etter en stund(40-60min) kommer den med mangler ditt og mangler datt på Win. XP cd`en(som ble tidligere brukt for å innstallere OS på maskinen=skal da virke)

Systemgjenoppretting er testet og uten lykke der

Er det andre måter for å reninstallere XP på?

PS

Har sjekket

Fjernet sidedøra på kabinettet ditt og sjekk om det blir stabilt (isåfall sannsynligvis varmeproblem) Sjekk også at alle viftene går og få vekk eventuellt støv i kjøleribber(pc hybel kaniner), kjøleribber som ikke sitter riktig(cpu, chip og/eller gpu) ALT SKAL VÆRE OK, dvs byttet CPU, hk & kab. vifter og alle sviver(har virket i 2uker uten problem)

Dette er ER GJORDT FOR 3UKER SIDEN:

AGP hastigheten satt til 4x.

Skrudd av fast writes i BIOS

Oppdatèr til nyeste BIOS versjon

Etter satt inn Win. XP cden starter opp fra den(tar lang tid) så kommer en med denne bedskjeden:

CIMG1328.jpg

Trykker jeg på "ENTER" venter den på Disk, trykker jeg på "F3" får denne bedskjeden opp:

CIMG1330.jpg

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...