-Bassaddict- Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) gtaman Skrevet 08/12/2004 : 19:15 Detta ekke noe å diskutere. Prescotten er raskest det har det vel aldri vært noen tvil om, det det går på er om resten av systemet ikke er en såpass flaskehals at ytelselforskjellen blir så liten at det er bedre å bruke penga et annet sted Edit: og med ytelsen mener jeg fps i et spill, ikke loading times, ikke superpi og ihvertfall ikke encoding Endret 8. desember 2004 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 gtaman Skrevet 08/12/2004 : 19:15 Detta ekke noe å diskutere. Prescotten er raskest det har det vel aldri vært noen tvil om, det det går på er om resten av systemet ikke er en såpass flaskehals at ytelselforskjellen blir så liten at det er bedre å bruke penga et annet sted Edit: og med ytelsen mener jeg fps i et spill, ikke loading times, ikke superpi og ihvertfall ikke encoding fps blir er heller opp til skjermkortet Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det kommer litt an på spillmotoren, f.eks. unreal motoren er SVÆRT tørst på ren cpukraft. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 må si meg enig med mr hamburger, ellers kunne vi jo bare tatt fram 286en med et dobbelt 6800 ultra og spilt alle spill Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 må si meg enig med mr hamburger,ellers kunne vi jo bare tatt fram 286en med et dobbelt 6800 ultra og spilt alle spill det er det ingen som har påstått heller. Et balansert system er viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå